|
|||||||
| Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Noen som vet hvilken strikkagensere dette er?Den heter visst Grønnlandsgenser. Og de har selvsagt mønsteret i koftegruppen. Bare kjøp medlemsskap.
|
|
|
#3 |
|
Glamorøs
|
Sv: Noen som vet hvilken strikkagensere dette er?Fant den til slutt i albumet over ukebladoppskrifter.
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Noen som vet hvilken strikkagensere dette er?
149 for et år.
|
|
|
#5 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som vet hvilken strikkagenser dette er?Ja, den er kjempefin og i min leting rundt på nettet for å prøve å hjelpe har jeg sett mye som frister. Det er altfor lite tid til å strikke alt som er fint.
|
|
|
#6 |
|
Glamorøs
|
Sv: Noen som vet hvilken strikkagenser dette er?
Ja, jeg har også funnet KJEMPEMASSE!
|
|
|
#7 |
|
Dragedytteren
|
Det kan jo være noen har det bladet liggende. Jeg trodde kanskje jeg hadde det, men det var feil årgang.
|
|
|
#8 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som vet hvilken strikkagenser dette er?Eg har denne
|
|
|
|
#9 |
|
Protonterapeut
|
Jeg har det bladet, mener jeg. Men mannen har flyttet på alt på kontoret, så finner ikke permen. Har satt ham i arbeid.
|
|
|
#12 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Noen som vet hvilken strikkagenser dette er?Det er helt utrolig hva som vekker voldsomme følelser hos folk. jeg anbefaler IKKE fb-gruppa om hunden Teddy hvis noen skule ha behov for å tro på menneskeheten.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#14 |
|
geskjeftig
|
Sv: Noen som vet hvilken strikkagenser dette er?For en fantastisk genser, ja. Det glemte jeg helt i all strikkenerdingen!
|
|
|
#15 |
|
Glamorøs
|
Sv: Noen som vet hvilken strikkagenser dette er?Midt i all letingen fant jeg et annet bilde av ei gammal kofte fra boka Kvardagsstrikk med gul hovedfarge, og mønster i mørkebrunt, grønt, hvitt og rødt. Muligens mørkerødt også. Jeg har bestilt boka på biblioteket for å se.
|
|
|
#16 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Noen som vet hvilken strikkagenser dette er?Denne syntes jeg var veldig lik...
|
|
|
#17 |
|
Hertuginne
|
Ohhh, den fikk jeg lyst på, i akkurat de fargene. Hadde det ikke vært for at jeg har garnshoppestoff, for jeg prøver å bruke av overskuddslageret.
|
|
|
#18 |
|
~~~~~~~
|
Da kan jeg anbefale deg å begynne og veve. Restegarn et får ben å gå på da.
|
![]() |
|
|