|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Sv: Drikker du kaffe eller te, eller begge deler?Kaffe. Minst en liter om dagen. Får jeg ikke kaffe, får jeg hodepine i stedet. *avhengig* |
|
|
|
#2 |
|
trøtt
|
Sv: Drikker du kaffe eller te, eller begge deler?Kaffe til (helge)frokoster og etter middag. Og til kake på café. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Drikker du kaffe eller te, eller begge deler?Til vanlig drikker jeg både kaffe og te. Svart kaffe og svart te. Når det gjelder kaffe er jeg ganske altetende og lite kresen (men svart altså, ikke de fancy kaffedrikkene fra menyen), men det beste er likevel kokekaffe tilberedt på et bål på fjellet. Når det gjelder te drikker jeg helst bare ren, svart te uten smakstilsetninger, og aller helst Ceylon BOP. Irriterer meg at det er så få kaféer som har nøytral, svart te uten tilsatt smak. Når jeg spør tilbyr de meg Earl Grey ...
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 08-08-07 kl 23:10. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Drikker du kaffe eller te, eller begge deler?Drikker flere baljer med grønn te med sitron hver dag. Kaffe er blandevann til Irish Cofee. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Drikker du kaffe eller te, eller begge deler?Jeg drikker te muligens fem ganger i året. Earl grey e.l. med melk og sukker. Kaffe er motbydelig.
|
|
|
#6 |
|
Latsabb
![]() ![]() ![]() |
Sv: Drikker du kaffe eller te, eller begge deler?Jeg kan finne på å drikke kaffe til svigermors kaffebrød e.l, ellers går det i te. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Glamorøs
|
Sv: Drikker du kaffe eller te, eller begge deler?Jeg drikker te. For det meste rooibos, men også litt forskjellige fruktteer og svarte teer. Jeg har en helt fantastisk svart te fra Århus som heter flødete. Høres litt ekkelt ut, men den smaker litt karamell og er aldeles nydelig.
|
|
|
#8 |
|
Erfaren
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
Sv: Drikker du kaffe eller te, eller begge deler?
Er jeg veldig |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Erfaren
![]() ![]() |
Sv: Drikker du kaffe eller te, eller begge deler?Drikker en kopp te i ny og ne. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
inn i dimman
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Drikker du kaffe eller te, eller begge deler?Skal jeg drikke kaffe må det være av type latte eller au lait, og selv om vi har expressomaskin er det uhyre sjelden jeg gidder, så da blir det bare på kafe.
|
|
|
#13 |
|
Fortynnet
|
Sv: Drikker du kaffe eller te, eller begge deler?Jeg drikker ikke svart kaffe, det må være latte eller cappuccino eller annet som inneholder store deler melk. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Drikker du kaffe eller te, eller begge deler?Vi drikker mye te hjemme, som regel sort te med melk og suketter. Jeg er glad i kaffedrikker med melk, og bruker altfor mye penger på dette. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Men først, kaffe!
Sv: Drikker du kaffe eller te, eller begge deler?Liker kaffe veldig godt. Av te vil jeg helst ha trukket på skikkelige teblader |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Passiv
|
Sv: Drikker du kaffe eller te, eller begge deler?Sier som Ole Brumm : "jatakk,begge deler." |
|
|
|
#17 |
|
Etylbarbital
Sv: Drikker du kaffe eller te, eller begge deler?Coffee, tea or me? Jeg velger kun sistnevnte.
|
|
|
#18 |
|
flisespikker
|
Jeg lærte meg å drikke kaffe for nesten tyve år siden, en gang jeg hadde sommerjobb der jeg stadig ble tilbudt kaffe (tynn, lunken fra termokanne
|
|
|
#19 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Drikker du kaffe eller te, eller begge deler?Jeg drikker svart kaffe daglig. Elsker kaffe! |
|
|
|
|
|
#20 |
|
er grønn og fin.
|
Signerer denne jeg.
|
![]() |
|
|