|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du lært om deg selv i løpet av koronatiden?Jeg trives bra med hjemmekontor (kun hatt to perioder med det, ikke veldig lenge av gangen) og jobber effektivt da også. Savner egentlig ikke så mye sosialt liv. Har min kjerne av folk som jeg har sett det siste året, mye ute og noe inne.
![]() |
#2 |
Borte
|
![]() Sv: Hva har du lært om deg selv i løpet av koronatiden?At jeg etter ett år har tatt latskap til et nytt nivå. Og at jeg savner å ta på sko før jeg går på jobb.
![]() |
#3 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva har du lært om deg selv i løpet av koronatiden?At jeg er mer positivt innstilt enn jeg trodde jeg var. Jeg er lei, men jeg evner helt fint å se at jeg absolutt ikke har noe å klage på. Jeg trives her hjemme med familien, selv med alle på hjemmeskole/hjemmekontor. Det går fint å ikke reise så mye også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Hva har du lært om deg selv i løpet av koronatiden?At jeg liker godt å drikke meg litt brisen alene hjemme. Har aldri drevet med det tidligere.
![]() |
#5 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva har du lært om deg selv i løpet av koronatiden?
Du er ikke alene |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Kan signere alt dette.
![]() |
#7 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hva har du lært om deg selv i løpet av koronatiden?Jeg har lært at situasjoner der jeg er helt uten kontroll stresser meg noe helt hinsides mye og gjør meg rett og slett psykisk syk. Vi har alle bagasje og min krever at jeg kan kontrollere livet mitt i stor grad. Så det går på alt fra å være finansminister i hjemmet til bestilling av ferier til ukesmenyer for middager og rydding i kjellere og boder og en masse annet. Dette har jeg vagt visst om, men ikke virkelig satt ord på før nå.
![]() |
#8 |
|
Dette!
![]() |
![]() |
#9 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Hva har du lært om deg selv i løpet av koronatiden?Jeg er mer ekstrovert enn jeg trodde. Jeg savner å møte kollegene mine, samarbeide og småprate med andre enn familien. På den annen side tåler jeg ikke at det knapt er aledetid, så ganske mye inteovert i meg.
![]() |
#10 |
|
![]() Sv: Hva har du lært om deg selv i løpet av koronatiden?At det skal mer til enn en pandemi før jeg begynner å bake brød og øve på piano jevnlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
kamerat
|
![]() Sv: Hva har du lært om deg selv i løpet av koronatiden?Ikke noen store overraskelser her heller. Den eksplosive prosjektenergien min kommer fort tytende ut i litt uventede retninger når de vanlige utløpene er såpass redusert, da.
![]() |
#12 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Hva har du lært om deg selv i løpet av koronatiden?Ingen veldig store overraskelser.
![]() |
#13 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du lært om deg selv i løpet av koronatiden?Ingen store overraskelser her. Mest det at jeg takler fint å feriere i Norge, og synes det er rimelig avslappende bare å holde meg i nærområdet i småferiene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Hva har du lært om deg selv i løpet av koronatiden?Egentlig har jeg mest fått bekreftet sære sider, på godt og vondt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Hva har du lært om deg selv i løpet av koronatiden?Jeg må si det er interessant å lese hvor ulike folk er. Gudskjelov og takk for det. Dog har jeg medfølelse med de som sliter, uavhengig av grunn. Jeg er så heldig at jeg har lært fint lite, kun at jeg trenger å småprate med kollegaer om ingen ting jobbrelatert. Og bare av og til, en gang i måneden holder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hva har du lært om deg selv i løpet av koronatiden?Jeg har lært at selv om jeg har stor intimsfære så plager det meg ganske mye at man nå skal holde to meters avstand til hverandre.
![]() |
#18 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Hva har du lært om deg selv i løpet av koronatiden?Jeg er også mer ekstrovert enn jeg trodde - eller jeg har møtt veggen som introvert. Eneste som har gjort at jeg ikke har drukket hver kveld er ansvar for kjøring til og fra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva har du lært om deg selv i løpet av koronatiden?Eg er har lært at eg er foruroligende glad i å sleppe vere sosial. Det skremme meg litt i grunn for eg visste eg var sær men ikkje SÅ sær at eg blir sjeleglad for å dra covid-kortet for å sleppe vere sammen med nokon
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Sv: Hva har du lært om deg selv i løpet av koronatiden?Jeg er mindre ekstrovert enn jeg trodde. Jeg kjenner det tærer mer på å aldri være alene enn å ikke kunne være sammen med venner. Nå skal det sies at jeg stort sett har vært på jobb siden juni på kontoret. Bare perioder med hjemmekontor og kohort på jobb. Som nå. Denne uka har jeg en dag på kontoret og resten hjemme. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|