|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fillers i leppene?Jeg skal aldri i verden ha fillers, men når det gjelder tørre og sprukne lepper, kan jeg anbefale leppeskrubb. Kan godt lages selv ved å blande inn sukkerkorn i hvilken som helst leppegreie. Jeg kan smøre og smøre med alle mulige leppeprodukter uten at det hjelper, men når jeg skrubber et par ganger med sånn sukkerskrubb, blir det bra igjen ganske så fort. Prøv prøv!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Fillers i leppene?
Jeg tror ikke dere skjønner hva tørre lepper faktisk er. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Fillers i leppene?Jeg pleier å skrubbe med en fuktig klut, en sånn skrubb er sikkert bedre så det må prøves.
And I said to my body, softly, "I want to be your friend. It took a long breath and replied, "I've been waiting my whole life for this." ~ Nayyirah Waheed ~ Sist redigert av frukt : 10-04-21 kl 16:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Trikken, ikke t-banen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Søt og rar
|
Åja, er det trikk? Jeg lurte litt på det. Himla sakte i hver fall, god tid til inspeksjonering
![]() |
#6 |
En som trener
|
Det ER jo ikke trikk, bare gæmliser som sier trikk fordi det var det før. Jeg bor langs denne banen, har ikke fillers og sier t-bane. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Jepp, helt enig med alt. Men det er fortsatt ganske mange som sier trikken, jeg sier det nok ubevisst når jeg snakker med lokale folk her. Mannen som er oppvokst her sier trikken, men han er jo litt gæmlis om man ser på førerkortet hans. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Fillers i leppene?Jeg bruker skrubb laget av sukker og olivenolje.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Fillers i leppene?Må si at fillers synes. Det gjør det. Selv om det er lite. Men jeg ville jo aldri sagt det til de som bruker det medmindre jeg var heeelt sikker på at de ville høre det. Den effekten man selv ser, ser jo andre. Og man ser hva det er. Fordi det gjør noe med mimikken, særlig når man snakker, men ellers også. Ville ikke brukt det på generell basis, men hvertfall ikke mot tørre lepper. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Peppy!
|
![]() Sv: Fillers i leppene?Det blir vel ikke riktig å kalle det fillers? Det er et Restylane-produkt, men ikke det samme som Restylane-produktet man bruker for å fylle opp leppene. Restylane skinbooster skal ikke endre verken størrelse eller fasong på leppene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Be happy!
Ja, det er denne jeg skal ha. Men tror jeg går for 0,5 ml, livredd for å få store synlige endringer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Be happy!
![]() Sv: Fillers i leppene?Men altså. Nå kommer en rant. Jeg ber om erfaringer, ikke MENINGER. Jeg er desperat. Jeg har prøvd alt. Kan dere faktisk bare stole på at dette er et fuckings problem og le av fillers i en annen tråd? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
Om jeg var desperat så skulle jeg prøve det om det er skinbooster som Pepper skriver om. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Enig. Schjikkelig stas å komme med erfaringer på et spørsmål her gitt.
![]() |
#16 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Fillers i leppene?Jeg har prøvd skinbooster i fjeset, og det er ihvertfall ingen som kan se annet enn at hudstruktur er bedre! Kjør på. Du blir litt hoven etter stikk, men spør dem etter piller som motvirker hevelsen!
![]() |
#17 |
Be happy!
Er det sånn at man tør bruke hele millimeteren hun ønsker? |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Fillers i leppene?Jeg synes kanskje det var litt mye. Ville gått gor mindre om mulig første gang. Bedre med for lite enn for mye, så sjekker du ut hva som funker for deg.
![]() |
#19 |
Be happy!
![]() Sv: Fillers i leppene?Millimeter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Sv: Fillers i leppene?Jeg har aldri tatt filers, men å mene at det alltid synes tror jeg er helt feil. Det er mange man ser det på, men jeg skulle tro at det er en hel del man ikke ser det på uten at jeg har noen erfaring her. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|