|
|||||||
| Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Off the map.
|
Sv: Hvor lenge lever en tørketrommel?Jeg husker at vi har byttet en gang, men ikke når det var, tipper det er minst 10 år siden, kanskje mer. Tror det var en middels priset. Den virker greit, når jeg bare renser den der varmekolben når den blir for hårete.
|
|
|
#2 |
|
Ute på tur
|
Sv: Hvor lenge lever en tørketrommel?Siemens kjøpt i 2004 og brukes jevnlig. Tror ikke vi har hatt service på den. Vaskemaskinen som ble kjøpt samtidig røyk i fjor.
|
|
|
#4 |
|
Erfaren
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor lenge lever en tørketrommel?Min er over 16 år . Innkjøpt før minstejenta ble født . Aldri vært noe tull . Bosch maskin . |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bedreviter
|
Sv: Hvor lenge lever en tørketrommel?Har hatt to. Første varte i ti år. Denne går på sitt ellevte eller tolvte nå. Har reparert én gang, da den var 7-8 år gammel. Det lønte seg absolutt. Har Siemens, midt på treet dyr. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Klar
|
Sv: Hvor lenge lever en tørketrommel?Jeg har nettopp betalt reparasjonsregningen på 1500 kroner og er SUR! |
|
|
|
![]() |
|
|