Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Tørketrommel - anbefalinger, research og gode deals

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-07-21, 13:27   #1
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tørketrommel - anbefalinger, research og gode deals

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Ellers er jo denne tråden all over The place i anbefalinger.

Preferanser er jo forskjellige. Det er vel derfor det er så mange forskjellige produsenter av hvitevarer.

Det beste eksempelet jeg har er at jeg elsker bestikkskuffen i oppvaskmaskinen min, mens jeg har en venninne som ikke tar i bestikkskuff med ildtang. Vi ville aldre kjøpt samme oppvaskmaskin.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-21, 14:59   #2
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Ah, det skal jeg notere. Ellers er jo denne tråden all over The place i anbefalinger.

Folk kjøper jo tørketrommel kanskje en gang hvert 10. år Så de færreste har sammenligningsgrunnlag på tvers av merker og modeller. Og så er det vel menneskelig å være fornøyd med valget man selv tok og dermed anbefales det videre med mindre man et skikkelig misfornøyd?

Jeg leste noen tester og så var det en av kjedene, power eller elkjøp, tror jeg, som hadde beskrevet hva man bør tenke på og vurdere ved kjøp av ny tørketrommel. Eksempelvis at hvis trommelen står i et rom som brukes til andre ting (vår står på hovedbadet), så bør den ha varmepumpe for å unngå at rommet varmes unødvendig opp.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-21, 13:01   #3
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skal få åpnet den i dag og sett om den kan fikses. Tror det er noe rusk rundt trommelen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:30.