|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Ad astra
|
![]() Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Tornerose sov i hundre år - Varg Veum bok som jeg nettopp er ferdig med
#23 |
kamerat
|
![]() Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Middlesex. Den ligger faktisk midt i senga, siden mannen var bortreist i natt.
#24 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Jeg har en liten bunke med bøker liggende på vente, mange har vært i køen lenge. Bl.a L og Beatles, må bare leses igjen. "Illusjonen som brast" om Nokasranet og nå leser jeg Nynnes dagbok.
#25 |
padawan
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Hos meg ligger den ikke en eneste bok. Men det står en rekke i bokhyllen jeg bruker som nattbord. Nå leses "A Short History of Nearly Everything".Egentlig leser jeg siste bok i en krimserie av Jan Melhum, men i min iver etter å legge paperback på loftet fulgte den med. Så jeg får vel krype opp å hente den. |
![]() |
![]() |
#26 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Jeg leser for tiden "The girl who loved Tom Gordon" av Stephen King. |
![]() |
![]() |
#27 |
Sånn passe snill
Hvor: Ved siden av kvadrat
![]() |
![]() Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Helene Uri - De beste i blandt oss. Meget bra bok, er snart ferdig.
#28 |
Stadig underveis
![]() Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?En barnebok om vann... og en bok om pedagogikkens filosofer... |
![]() |
![]() |
#29 |
sjeftepine
Hvor: Vestlandet
![]() |
![]() Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Karsten Alnæs' historien om Europa, bind 4. (1900-1945 Mørkets tid.) Og Fyret av P.D. James, men den greier jeg dessverre ikke å engasjere meg i. |
![]() |
![]() |
#31 |
https://www.giblod.no/
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?To bøker på nattbordet mitt, har lest begge tidligere, må lese igjen. Anbefaler begge:
|
![]() |
![]() |
#32 |
Skriv og skriv og skriv
Hvor: Det meste er nord
![]() Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?
Åh, den skulle jeg låne en gang i verden.
#33 |
https://www.giblod.no/
![]() ![]() ![]() |
Den er veldig fin. Gripende og rørende på en veldig usentimental måte. |
![]() |
![]() |
#34 |
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?På nattbordet mitt ligger "Djevelen og frøken Prym" (Peter Coelho) og "fra kaos mot mestring, motstand og helhet" (Liv Strand m.fl.) Den siste er en fagbok om psykiatrisk sykepleie til psykotiske pasienter. |
![]() |
![]() |
#35 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Har ingen bøker på mitt usynlige nattbord. Leser ikke bok på senga, sovner som regel med en gang jeg legger hode ned på puta.. |
![]() |
![]() |
#36 |
heimføing
|
![]() Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Hva er det med Middlesex siden så mange nevner den? Er det den samme Middlesex som kom ut for noen år siden? |
![]() |
![]() |
#37 |
Borte
|
Det er den neste boka i leseringen/bokklubben vår.
#38 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Ingen, jeg leser ikke på sengen.
#39 |
lissom sjarmør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Martin Evenings "Adobe Photoshop CS2 for Photographers". Blir ikke mange sidene før jeg sovner. |
![]() |
![]() |
#40 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: østfold
![]() Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?"V for vendetta" og på gubbens side "hestekrefter" Under senga alt fra "Harry Potter" til "historien om O" |
![]() |
![]() |
|
|