Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Unnskyld men...

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-10-06, 19:47   #21
Kråka

Kråka sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Sv: Unnskyld men...

Eller slik som jeg mener at barnehagen er OK fra 2-3 års alder. Det har nok
noe med at min mor og min svigermor jobber i barnehage. De sier jeg må
kose meg hjemme mens de er små. De er så utslitt etter en dag med 14-16
småbarn at de må hvile middag.

Jeg hater ikke barnehage, og min egen sønn går i barnehage, 3 dager i uken.
Jeg har ikke behov for barnehage før. Hadde jeg hatt det så hadde jeg
selvsagt søkt dem inn i 1 års alderen.

Kråka er ikke aktiv  
Gammel 09-10-06, 19:54   #22
Pastill
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Håpet noen kunne være litt for røyking i svangerskapet eller noe jeg...eller HELT i mot rosa støvler på gutter...

Pastill er ikke aktiv  
Gammel 09-10-06, 19:57   #23
LilleVims
Aktiv

LilleVims sin avatar

Hvor: Akershus
LilleVims er litt kul
Standard

Kan godt diskutere at jeg er for røyking i svangerskapet. Jeg er bare redd for at jeg må gi meg før jeg har begynt.

LilleVims er ikke aktiv  
Gammel 09-10-06, 20:01   #24
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av macy, her.

Eller slik som jeg mener at barnehagen er OK fra 2-3 års alder.

Ja, den har du terga oss opp på før.

Gammel 09-10-06, 20:25   #25
Møøse
I could be violet sky

Møøse sin avatar

Hvor: Oslo
Møøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg regner nå med at de pleier å utarte seg siden det er en debatt som er verdt å bruke som krangledebatt.

Å. Jeg mente at det ikke heter "utarte seg" men "utarte". Det er et intransitivt verb.

Gammel 09-10-06, 20:28   #26
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleVims, her.

Kan godt diskutere at jeg er for røyking i svangerskapet. Jeg er bare redd for at jeg må gi meg før jeg har begynt.

Da jeg var gravid i forrige århundre, fikk jeg høre at babyen ble liten hvis jeg røyket. Det stemte så aldeles ikke. den gang var det ikke farlig å røyke.

Gammel 09-10-06, 20:29   #27
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Møøse, her.

Å. Jeg mente at det ikke heter "utarte seg" men "utarte". Det er et intransitivt verb.

Jeg vet såvidt hva et vanlig verb, så det er lite vits å prakke slike kunnskaper på meg. *sliter i grammatikken*

Gammel 09-10-06, 20:32   #28
LilleVims
Aktiv

LilleVims sin avatar

LilleVims er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Da jeg var gravid i forrige århundre, fikk jeg høre at babyen ble liten hvis jeg røyket. Det stemte så aldeles ikke. den gang var det ikke farlig å røyke.

Svigermor fikk beskjed om å ikke slutte. Bare trappe ned.

LilleVims er ikke aktiv  
Gammel 09-10-06, 20:35   #29
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, leger/jordmødre sier mye dumt.

Gammel 09-10-06, 21:13   #30
teia
Pirkete

teia sin avatar

teia er litt kulteia er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg regner nå med at de pleier å utarte seg siden det er en debatt som er verdt å bruke som krangledebatt.

I så fall utarter den. Det er ingenting som heter "å utarte seg".

teia er ikke aktiv  
Gammel 09-10-06, 21:15   #31
teia
Pirkete

teia sin avatar

teia er litt kulteia er litt kul
Standard

Forøvrig står det i min "Et barn blir til", som jeg har arvet av min svigermor, at det var best å nøye seg med seks sigaretter om dagen, og begrense seg til et glass vin eller to til maten.

teia er ikke aktiv  
Gammel 09-10-06, 21:17   #32
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det ingen som skal kommentere at pastillen skriver innlegg med LILLA skrift?!

Gammel 09-10-06, 21:25   #33
Pastill
Pauset

Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Er det ingen som skal kommentere at pastillen skriver innlegg med LILLA skrift?!

HVA MENER DU...ER IKKE DET LOV????

SYNTES VISSE FUNKSJONER BURDE FJERNES HVIS DE IKKE SKAL BRUKES.

Pastill er ikke aktiv  
Gammel 09-10-06, 21:26   #34
LilleVims
Aktiv

LilleVims sin avatar

LilleVims er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Joda - fypådeg Pastill.

LilleVims er ikke aktiv  
Gammel 09-10-06, 21:28   #35
Pastill
Pauset

Standard

Joda - fypådeg Pastill.

Outch.

Tror jammen jeg må fortsette hvis dette er en greie. *provosere*

Pastill er ikke aktiv  
Gammel 09-10-06, 21:33   #36
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Svigermor fikk beskjed om å ikke slutte. Bare trappe ned.

Ja, den beskjeden har jeg fått også...men null alkohol. Skal vi diskutere om det er fornuftig å trappe ned til 3 eller fortsette med 20 om dagen?

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv  
Gammel 09-10-06, 21:33   #37
LilleVims
Aktiv

LilleVims sin avatar

LilleVims er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Outch.

Tror jammen jeg må fortsette hvis dette er en greie. *provosere*

:uffda:

LilleVims er ikke aktiv  
Gammel 09-10-06, 22:22   #38
Kråka

Kråka sin avatar

Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Solveigmor, her.

Ja, den har du terga oss opp på før.

Men hva andre gjør er ikke min sak. Jeg snakker ut i fra meg selv. I min
omgangskrets er det barn i barnehagen fra 1 år og andre begynner når
de er eldre. Jeg ser ikke ned på vennene mine som velger andre alternativer
enn meg selv. De vet min mening, og de kunne tenke seg andre ting selv,
men så spiller økonomien inn.

Kråka er ikke aktiv  
Gammel 09-10-06, 22:30   #39
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Fortsetter bhg debatten. :hehe:
Jeg takker Gud for barnehagen, og for at vi har plass til eldstejenta, akkurat nå er det sånn at om jeg fikk plass til minien på 7 uker tror jeg jammen jeg hadde sendt han også i bhg. Er så pisselei syke unger. Kanskje det er et marked for sykebarnehager, et sted man kan plassere ungene når de er for friske for sykehus, men syke nok til å bringe foreldrene "av hengslene". Slik at man kan få minimum 4 timer med søvn i døgnet, det er nemlig nødvendig for at jeg ikke skal gå av hengslene.

annemede er ikke aktiv  
Gammel 09-10-06, 22:50   #40
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Jeg er enig med Macy.

Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:49.