|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Lost in Translation på tv nå, NRK1 kl 21.05Det var første gangen både jeg og mannen så den. Vi hadde egentlig andre planer for kvelden og tok opp filmen. Men vi ble sittende og vi så hele. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
flisespikker
|
Sv: Lost in Translation på tv nå, NRK1 kl 21.05
Nei, man kan ikke høre det.
|
|
|
#3 |
|
Textrovert
|
Jeg har lest et sted at de eneste som vet hva som ble sagt, er Bill Murray og Scarlett Johansson.
|
|
|
#4 |
|
villende
|
Han sier visstnok: |
|
|
|
|
|
#5 |
|
villende
|
Sv: Lost in Translation på tv nå, NRK1 kl 21.05Omtalen ga meg så absolutt noe. Og det var flere av scenene i filmen jeg syns var hysterisk morsomme – blant annet den hvor ”Bob” poserer for fotografen og blant annet skal være litt ”lodgemor”. Det er så tydelig at fotografen og han ikke skjønner hverandre, men at Bill Murray i det minste forsøker (om enn litt halvhjertet). |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Lost in Translation på tv nå, NRK1 kl 21.05jeg så den (for 2.gang) igår. Liker den godt jeg! - Ikke den mest fantastiske filmen jeg har sett - og jeg ble skuffet forrige gang. Denne gangen var den forøvrig mye bedre enn sist. (lavere forhåpninger er ikke å forakte)
|
|
|
#7 |
|
villende
|
Sv: Lost in Translation på tv nå, NRK1 kl 21.05http://en.wikipedia.org/wiki/Lost_in_translation |
|
|
|
![]() |
|
|