|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den beste ulltrøyaMin favoritt er også en Devold, en litt tykkere, med hette, "Expedition hoodie". Ganske dyr men jeg kjøpte min til redusert pris på outleten på Dyrkorn. Ønsker meg en til.
|
|
|
#2 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Den beste ulltrøya
Den er herlig om man vil noe skikkelig varmt |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Sv: Den beste ulltrøyaCalida sine i ull, eventuelt i ull/ silke en klassiker som har vært brukt i årevis i vår familie. De er ikke billige, så det er typ julegaver, og mer til voksne som bruker dem i mange år enn til barn. Til barn har det mest gått i Janus, som vi har vært veldig fornøyd med. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Den beste ulltrøyaDevold er min favoritt. De er klart mykest av mine ullplagg, og holder seg godt. Det er tillegg så stort i størrelsen av jeg kan bruke både 14 og 16 år i trøyer/overdeler, og 16 i longs. Det er mye billigere!
|
|
|
|
#5 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Den beste ulltrøyaJeg har nettopp kjøpt en ulltrøye fra Safa som jeg liker godt - den er for ny til at jeg skal uttale meg mye om holdbarhet. (jeg kjøpte den fordi den hadde sølvtråder i mansjetten og i sømmen øverst rundt halsen - en enkel sjel)
|
![]() |
|
|