|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
I mål
|
![]() Sv: Kjenner du til et godt minikjøleskap?Poenget er at det er kult å ha brusbokser på rommet ja. Men vi konkluderte med at vi droppet det. Tross alt har han rom i kjelleren og er ca 20 meter unna vaskerommet hvor det står et kjøleskap. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Kjenner du til et godt minikjøleskap?
Jeg har lurt på det samme. Min 11-åring ønsker seg også dette, mens jeg som den superkjipestemoren av alle kjipe mødre tenker at det er helt uaktuelt. Det er rot nok på rommet hans om det ikke skal bli et lagringsområde for tomme brusbokser også.
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjenner du til et godt minikjøleskap?Siden min ikke drikker brus, så utgår vel poenget med et slikt for ham. (Ja, jeg har en tenåring. Som ikke drikker brus. som sånn nå i ÅR har begynt å drikke litt brus, helst agn etter den ble åpnet. Etter t han altså DRAKK brus som 2 åring, men så tok han et glas han trodde var vann i søstra sin barnedåp, det ar sitronbrus. Siden har han ikke drukket brus)
![]() |
#5 |
Tatt på
|
![]() Sv: Kjenner du til et godt minikjøleskap?Straks 12-åringen ønsker seg også et bittelite som ser kult ut og har plass til brusbokser. Her er det mormoren som kommer til å score poeng. Vi må bare ut å kjøpe det først.
![]() |
#6 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjenner du til et godt minikjøleskap?Med strømprisene som de er kjenner jeg at det utgår fullstendig å ha flere hvitevarer enn nødvendig.
![]() |
|
|