|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Leveringstid pass og ID-kort?Vi bestilte pass og ID til 15-åringene i mars. ID kortet kom etter 2 uker, passet brukte 3-4 uker. Jeg hadde nok tatt en prat når du bestiller om hva som går raskest.
![]() |
#22 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Leveringstid pass og ID-kort?
![]() |
#23 |
intro
|
Denne la jeg også merke til - spesielt følgende avsnitt:
![]() |
![]() |
#24 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Leveringstid pass og ID-kort?Æsj, jeg bestilte reisen i slutten av februar og begynte jakten på pass da, altså 3 mnd før reisen. Da var det ingen ledige timer å oppdrive før sommeren, men har sjekket hele Trøndelag flere ganger i uka, og fikk altså til slutt time på Steinkjer 16. mai. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() Sv: Leveringstid pass og ID-kort?Jeg vet ikke om det er sånn hos dere, men her kom det plutselig mange timer på kveldstid samme dag og dagen etter de ble lagt ut, så det kan være lurt å sjekke hver morgen tror jeg. Det virket som om passkontoret plutselig kjørte overtid/kveldstid for å ta unna litt.
![]() |
#26 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Det var reel tid her dessverre. Mannen fikk netopp nytt pass i postkassen etter 3-4 uker. Tidligere tok det typisk et par dager. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, jeg sjekker og sjekker, håper det går i orden, 12-åringen gleder seg sånn til denne reisen, de MÅ gå... |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Det var min erfaring i Oslo da vi lette etter time før påske. De sa også at de la ut timer fredager. Det hendte også andre dager i uka at det plutselig var mange timer ute. Jeg brukte mye tid på å lete etter ledig time.
![]() |
#29 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Leveringstid pass og ID-kort?Jeg kom nettopp på at mellomstes pass går ut i februar og vi skal til England i jula, så da må passet fornyes. Vi har fått time i Ski i slutten av oktober. Jeg tenkte at det ikke var vits i å se på Oslo engang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Med nebb og klør
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() |
Jeg valgte å hente selv på Nordre Follo passkontor og det var klart til avhenting dagen etter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Leveringstid pass og ID-kort?Jeg skal reise i slutten av mai, og ble anbefalt av politiet å hente passet på politiet stasjonen ( Lillestrøm) for å være sikker å få det i tide.
![]() |
#32 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Leveringstid pass og ID-kort?Vi har fått flyttet passtimen til snuppa flere ganger, og nå er det godt over en måned fra timen og til vi skal reise. Det bør gå bra.
![]() |
![]() |
#33 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Leveringstid pass og ID-kort?Jeg har kapitulert og skjønner at vi må ha pass.
![]() |
#34 |
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Leveringstid pass og ID-kort?Vi bestilte pass til eldste 7.april, men det har ikke kommet ennå. Satser på at det er her i løpet av par uker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Leveringstid pass og ID-kort?Jeg titta innom her i dag, og kan velge mellom mange ulike ledige tider de fire første dagene i neste uke , ser flere av dem er borte nå. De er etter odinær åpningstid så det er nok noe ekstra som er lagt ut. Det er ellers en time 16. mai og deretter er det i juni.
![]() |
#36 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() Sv: Leveringstid pass og ID-kort?Her tok det nesten 3 uker, men da var påsken også imellom.
![]() |
#37 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Leveringstid pass og ID-kort?Vi var og fikk ordnet til pass og idkort i går. Vi fikk beskjed om 5 uker for pass og 3 uker for idkort.
![]() |
#38 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Leveringstid pass og ID-kort?Jeg trenger nytt pass til våren. Jeg har bestilt time i oktober. Jeg tar ikke sjansen på å vente lenger.
![]() |
#39 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Leveringstid pass og ID-kort?Hentet nytt pass i dag. Timen bestilte jeg i fjor.
![]() |
#40 |
|
![]() Sv: Leveringstid pass og ID-kort?Jeg og yngste har passtime til tirsdag. Har prøvd å få det til i over et år (stadig kræsjet med andre ting). Spent på hvor lang tid det vil ta. Har heldigvis ikke konkrete reiseplaner per nå og vi har id-kort.
![]() |
|
|