|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Ser lyst på livet
|
Sv: [Brainstorming] Alt det positive med et ERP-system
Om du skal snakke om "whats in it for ME", ville jeg sagt litt om de ulike gruppene ansatte i konsernet, og hva den enkelte gruppe kunne vinne på det. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [Brainstorming] Alt det positive med et ERP-systemEnig med annemede, jeg ville poengtert ting som jeg vet mangler i dag og som vil være tilstede i det nye systemet. Konkrete eksempler og gjerne hvis du kommer til å ta bort ting som er pain points i organisasjonen.
|
|
|
#3 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: [Brainstorming] Alt det positive med et ERP-systemHvis man har gode, modne og standardiserte prosesser, så gir et godt implementert erp-system mange gevinster i å fjerne manuelt arbeid og feilkilder. Men implementerer man systemet oppå dårlige prosesser, så heller man sement på dem, og må leve med dem til evig tid.
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: [Brainstorming] Alt det positive med et ERP-systemJa, det tvinger en til riktige prosesser som dokumenteres og disse gjør som regel bedriften mer effektiv. Men det an absolutt være smertefullt underveis. |
|
|
|
![]() |
|
|