|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Kjøpe kontinentalseng - hjelp!
Jeg har kjøpt sofa derifra som var elendig kvalitet, jeg kjøpte spisestuestoler derifra som jeg måtte bytte ut etter kort tid. Jeg lot meg egentlig ikke skremme for jeg kjøpte nye stoler også på jysk, og de er god kvalitet på.
|
|
|
|
#2 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjøpe kontinentalseng - hjelp!Jeg har IKEA-seng (160), men kjøper vanlig sengetøy (dyner, puter, dynetrekk, putevar og laken) og har aldri sett på det som problematisk. Jeg ønsker ikke dyner og puter fra IKEA nettopp fordi det er svenske mål. Jeg bruker stretchlaken da, og det går helt fint. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjøpe kontinentalseng - hjelp!Jeg har kjøpt helt ok laken til rammemadrass på 120 cm fra IKEA på HM Home. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Kjøpe kontinentalseng - hjelp!Vi har rammemadrass (180x200) fra IKEA og stretchlaken fra mange ulike steder, funker helt fint det. Jeg måtte google kontinentalseng, så jeg har åpenbart ikke peiling.
|
|
|
|
#5 |
|
can-jur
|
Sv: Kjøpe kontinentalseng - hjelp!Inkontinensseng. Der var noe nytt tenkte jeg.
|
|
|
|
#6 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Kjøpe kontinentalseng - hjelp!Skal dere sove to i den sengen? For jeg opplevde at det var helt uutholdelig med kontinentalseng. Hver gang mannen (a ka kenguruen) snudde seg, så hoppet jeg.
|
|
|
#7 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Kjøpe kontinentalseng - hjelp!
Nei, det tror jeg ikke vi skal.
|
|
|
#8 |
|
Sv: Kjøpe kontinentalseng - hjelp!Da er sengen solgt og hentet. Da vet jeg hva jeg skal i morgen ettermiddag. Kom gjerne med tips om hvilke seng jeg da skal se på. Tenker i utgangspunktet en rammemadrass på 120.
|
|
|
#9 |
|
Sv: Kjøpe kontinentalseng - hjelp!Ny Ikea seng bestilt. Håper og tror jeg nå valgte rett.
|
![]() |
|
|