|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
bits and pieces
|
Sv: Tips når man reiser med innsjekket bagasjeHvis dere har flere kolli så skriv gjerne på gjenparten av bagasjelappen hvilket kolli den tilhører. Da vet dere med en gang hvilket nr som evt mangler.
|
|
|
|
#2 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tips når man reiser med innsjekket bagasjeKom tilbake fra tur-retur Oslo-Gatwick på mandag. Da vi ankom Gatwick var baggasjen på båndet da vi kom til båndet. Tror det er det forteste jeg har fått baggasjen noengang. I love Gatwick. Min favorittflyplass!!
|
|
|
#3 |
|
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tips når man reiser med innsjekket bagasjeDet har ikke vært noe i mediene om reise- eller bagasjekaos her etter tullet i juni, så jeg ville sett an helgen og oppstarten av den engelske fellesferien før jeg begynte å bekymre meg. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Tips når man reiser med innsjekket bagasjeDet var en omfattende artikkel om dette i går, men det var i Dagbladet, så de har kanskje bare fylt på med sensasjoner i agurktiden. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Tips når man reiser med innsjekket bagasjeAvbefaler tile sporing. Funker dårlig. AirTag har jeg derimot super erfaring med. Men tiles fungerer bare sporadisk. AirTag er pålitelig.
|
|
|
#7 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Tips når man reiser med innsjekket bagasjeVi flyttet AirTags fra lommebøker og bilnøkler til sekkene vi reiste med nå, siden vi hadde dem. Jeg hadde neppe giddet å kjøpe for formålet, men så er jeg ganske rolig mtp mistet bagasje, da. Det viktigste er alltid i håndbagasjen, alt annet kan kjøpes (på forsikringens regning) om bagasjen blir borte.
|
![]() |
|
|