|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Leser
|
![]() Sv: Hva tenker dere om at folk poster bildet av seg med filter?
Nå er det kanskje bare meg som lurer på hvordan jeg ser ut ... Om jeg også har hatt filter på?
Det har jo ikke innvirkning på hverdagen min - og dette er faktisk første gangen jeg har sett det (men etter å lest i tråden tenker jeg det var noe automatikk - en ting er jo å sette på filter på seg selv, men å sette det på venninnen var vel enda mer overraskende)
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell Sist redigert av him : 28-07-22 kl 12:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
kamerat
|
![]() Sv: Hva tenker dere om at folk poster bildet av seg med filter?Min iPhone insisterer på å vise meg hver eneste rynke og røde flekk i overveldende detalj.
![]() |
#24 |
Leser
|
Jeg varierer veldig i utseende fra selfie til selfie. Har en ganske gammel telefon, og den er rimelig lyssensitiv. Men jeg eeeeelsker å ta bilder med den. Har alt for mange bilder på instagram fårråsidetsånn
![]() |
#26 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Måtte prøve og jeg ble faktisk glættere uten portrettmodus |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Hva tenker dere om at folk poster bildet av seg med filter?Her har jeg ett par venner rundt 30 på snap som bruker filter på 90% av det de sender, og egentlig gjør det meg mest trist.
![]() |
#31 |
Tidsklemma
|
Se her ja. Lærte noe nytt i dag også.
![]() |
#32 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hva tenker dere om at folk poster bildet av seg med filter?Jeg tror ærlig talt jeg ikke har lagt merke til om folk bruker slike filter eller ikke jeg, men nå har jeg funnet ut at telefonen min både gjør meg smalere og fjerner rynker om jeg vil.
What doesn't kill you, makes you stranger. Sist redigert av Inagh : 28-07-22 kl 17:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Jeg er enig i at sminke er filter det også. Bortsett fra det så bruker jeg uhyre sjeldent filter om jeg tar bilder selv. Og jeg bruker sminke sjeldnere enn det er flom på Grønland. Hva andre gjør tenker jeg ikke noe om sånn til vanlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva tenker dere om at folk poster bildet av seg med filter?Det jeg synes er trist er de som bruker filter når de legger ut bilder av små barn. Ser det overraskende mye i termingruppa på snap. De ungene er to år gamle.
![]() |
![]() |
#35 |
ej ikke møjkets heije
|
Ops. Der lærte jeg noe nytt i dag. Det gjorde overraskende stor forskjell.
Sist redigert av Tjorven : 28-07-22 kl 20:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hva tenker dere om at folk poster bildet av seg med filter?Jeg har prøvd portrettmodus noen ganger og jeg liker virkelig ikke det jeg ser.
Guttene 02 og 05. On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier. Sist redigert av Karamell : 28-07-22 kl 20:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Leser
|
![]() Sv: Hva tenker dere om at folk poster bildet av seg med filter?Ja, det er virkelig beroligende å se seg selv speilvendt. Oppdaget det da jeg hadde foto på skolen og vi fremkalte bildene "feil" (med fotopapir, væsker og rødt lys. Nesten så jeg ikke tror det selv når jeg tenker tilbake, denne måten å fremkalle bilder på virker helt ... absurd nå
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell Sist redigert av him : 29-07-22 kl 08:09. Årsak: der -> det |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Hva tenker dere om at folk poster bildet av seg med filter?Jeg håper virkelig ikke mine selfier er med portrettfilter! |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hva tenker dere om at folk poster bildet av seg med filter?De innstillingene på portrettmodus har bare med lyssetting å gjøre har jeg lest meg til. Det er ikke et glam filter som andre. Det forandrer ikke mer enn riktig naturlig lys hadde gjort, ref folk som tar bilder ved vinduet og folk som sørger for god lyssetting for teamssamtsler etc. (for Ikke å glemme vposeringer og kameravinkel og sånt - mange holder tlf høyt for å ta mer flatterende selfier) |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|