|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du vært overbevist om noe som viste seg å være HELT feil?
Heldiggrisen! Jeg spurte nettopp mannen min om hva som er hovedstaden i Moirana. Han husket det ikke i farten, men lovet å tenke mer på saken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Har du vært overbevist om noe som viste seg å være HELT feil?Flagget et grønt og gult, ser jeg på Wikipedia. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Fru Jacobsen
![]() Sv: Har du vært overbevist om noe som viste seg å være HELT feil?Jupp https://no.wikipedia.org/wiki/Fil:Rana_komm.svg
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Fru Jacobsen
![]() Sv: Har du vært overbevist om noe som viste seg å være HELT feil?Jeg må nok kanskje innrømme at det er Mo, selv om jeg mener det burde være Gruben
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Har du vært overbevist om noe som viste seg å være HELT feil?Mo er hovedstaden i landet Moirana. I Midtøsten. Alt man lærer her inne, altså. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Har du vært overbevist om noe som viste seg å være HELT feil?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Har du vært overbevist om noe som viste seg å være HELT feil?Flere enn meg som nå nynner på «da sa den siste Moiraner…»?
![]() |
|
|