Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Har du gjort en forskjell i noens liv i dag?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-08-22, 10:45   #1
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du gjort en forskjell i noens liv i dag?

For å svare på trådtittelen, "Har du gjort en forskjell i noens liv i dag?" så ja. Eller igår da.
Fikk melding fra en bekjent fra distriktet som hadde kjørt til time på sykehuset og ikke fikk lov å kjøre derfra (antakelig pga smertestillende osv etter et lite inngrep). Så jeg tok bussen bortover og kjørte bilen og henne til der hun har leilighet og gratisparkering til disposisjon - og så tok jeg bussen hjem. Tok meg en times tid, og løste et problem for henne.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-22, 17:32   #2
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Ja. Det gjør jeg i grunnen hver dag. Det er slik jeg er skrudd sammen.

Gammel 10-08-22, 18:20   #3
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Ja, som Palmen sier om deg selv så gjør jeg det mye.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-22, 18:31   #4
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Nå skrev jeg nettopp kort til en som sitter i fengsel.

Gammel 10-08-22, 19:51   #5
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Utover den aller nærmeste familie så er det vel fremmede som har utgjort en forskjell for MEG i dag. Han som dirigerte meg ut av parkeringsplass med uvant stor bil, han som leverte ut varer på IKEA på tross av manglende kvittering OG hjalp meg å laste inn tunge greier i bilen, ungguttene som hjalp meg å få greier UT av bilen igjen, mannfolka som spurte MEG om tips til bilgreier og de hyggelige folka på IKEA som bytter alt med et smil.

De har alle utgjort en forskjell for meg i dag.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:55.