|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å pakke i kabinkoffertJeg landet på Schiphol på fredag kveld med kun kabinkoffert, og det var en fornøyelse. Amsterdam var destinasjonen vår, og på grunn av Schengen gikk alt veldig fort. Engelskmennene som skulle dit sto i kø ved passkontrollen i flere timer. Vi reiste senere til Tyskland med tog, og er glad for det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Vinter
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å pakke i kabinkoffertHvorfor tar dere med plastbestikk? |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å pakke i kabinkoffert
Det glemte jeg å ta med sist gang, men kjøpte på vei fra togstasjonen til hotellet. Det er til mat, særlig små, lekre kaker fra franske konditori. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
Jeg har alltid med plastskjeer. Da kan jeg kjøpe f.eks. yoghurt og ha i det kjøleskapet som er på de fleste hotellrom.
![]() |
#26 |
biffvase
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å pakke i kabinkoffertI stedet for å kjøpe sjampo osv. i resiestørrelse er det mye mer økonomisk å kjøpe små beholdere/krukker til å fylle over i. Det tar også mindre plass, så man får plass til mye mer i den bittelille posen man kan putte alt sånt i.
![]() |
#27 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å pakke i kabinkoffertVille tatt med badetøy også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Introvert textrovert
|
Nei, mine påfyllflasker beregnet på fly er større enn de minste jeg har i all fall.
![]() |
#30 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Jeg bruker også prøver, de bitte små posene med krem ol.som man får som test noen steder. Det holder til et par dager.
![]() |
#31 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Å pakke i kabinkoffertJeg har ikke med annet yttertøy eller tykt tøy (gensere, cardigans o.l.) enn det jeg har på på reisen, stort sett. Reiser gjerne i sneakers.
![]() |
#32 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Å pakke i kabinkoffertJeg har landet på å kun reise med hvite joggesko og ikke ha med flere par sko etter å ha sett værmeldingen. Jeg har også tatt ut en kjolen. Jeg kan sikkert ta ut singleten også. Har med paraply og skjerf og en jakke jeg har plass til noe varmt under.
Guttene 02 og 05. On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier. Sist redigert av Karamell : 26-10-22 kl 13:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Å pakke i kabinkoffertNå skal jeg reise igjen.
Guttene 02 og 05. On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier. Sist redigert av Karamell : 26-10-22 kl 13:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Å pakke i kabinkoffertSkal ikke kimse av ordentlige i-landsproblemer. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|