|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvorfor er iPhone best?Bruker iphone fordi det er jobbting og jeg har flere eplejobbting, så det er mest for at det er det jeg har brukerstøtte på. Misliker sterkt at om man har epleting er man eid av fruktfabrikken og må kjøpe alt derfra, og at de faser ut telefoner for å få deg til å kjøpe mer. Men enn så lenge er det jobben som betaler, så… |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvorfor er iPhone best?Jeg er stort sett fornøyd med iPhonen, men da jeg installerte tysk tastatur bestemte den seg for å endre språk i EN app! Hvorfor? Og hvordan endrer jeg det?
![]() |
![]() |
#23 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hvorfor er iPhone best?Jeg tviler på at iPhone er best i alt, men jeg har kun hatt det de ti siste årene. Jeg har jobbet med Mac siden nittitallet og har alt av "mine greier" knyttet til et fruktfat. Så enkelt er det for meg, det er det mest smidige.
![]() |
#24 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvorfor er iPhone best?Bruker du Mac på jobb? Jeg savner Mac, men etter at jeg fikk jobb-pc føler jeg meg for låst til det.
![]() |
![]() |
#25 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Hvorfor er iPhone best?Jeg skal aldri ha npe annet enn iPhone, men det er fordi det er det jeg forstår og jeg hater forandringer av teknologisk art. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hvorfor er iPhone best?
Ja, bruker mac på jobb også. Det er bransjestandard i min tidligere bransje og de fleste av oss foretrekker det. Foreløpig får vi lov til å velge det.
![]() |
#27 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hvorfor er iPhone best?Jeg byttet ut min fire år gamle iPhone X i dag (den ville ikke skrive lenger, da går det ikke) og elsker at jeg nå på min nye 12er bare har alt som vanlig. Eplelivet er enkelt.
![]() |
#28 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hva kostet den? |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Hvorfor er iPhone best?Jeg har fått min nye iphone 13 idag. Det var altså bare så enkelt å starte opp med den nye, eplet gjør det lett for meg.
![]() |
#32 |
finner ut av mye
|
Enda litt billigere hos Release. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|