|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken fritidsaktivitet har du?Jeg er begynt å trene, på treningsstudio på jobb, flere ganger i uken. I tillegg går jeg tur med venninne i skogen og har ulike styreverv som tar endel tid.
![]() |
#22 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Hvilken fritidsaktivitet har du?Jeg strikker. Er også oftere ute med venner enn tidligere.
![]() |
#23 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hvilken fritidsaktivitet har du?Jeg klatrer og går tur på ski eller beina. Førstnevnte med kjæresten eller døtrene. Tur alene eller skravlende med venninner.
![]() |
#24 |
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken fritidsaktivitet har du?Jeg trener hver dag. I tillegg har vi hund så mye av fritida går med til den. Jeg er også ekstremt glad i å være på tur |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hvilken fritidsaktivitet har du?Jeg trener daglig, mer enn at jeg regner det som «fritidssyssel». Det er jobben min. Men enkelte aktiviteter/treningsformer har jeg valgt kun fordi jeg synes det er gøy, ikke fordi det er nødvendig helsemessig (heller tvert i mot, kanskje). Så, jeg rir dressur en gang i uken, går på rulleski, langrenn, og slalom. Når jeg trenger noe stillesittende, så hender det jeg strikker noe. Tidligere sang jeg, og det savner jeg. Det hender jeg ser på kor, men immunforsvarmessig tror jeg det hadde blitt krevende. Jeg er også frivillig undervisningskonsulent for Stiftelsen Organdonasjon, og har mitt første oppdrag neste uke.
![]() |
![]() |
#26 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Hvilken fritidsaktivitet har du?Hunder, hunder og hunder - det aller meste av fritiden går med til dem. Er glad i film og bøker også, i å gå på konserter og finne på tull og moro (f.eks Escape room
![]() |
#27 |
ASD
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Hvilken fritidsaktivitet har du?Jeg begynte på ishockey og skating.. dont ask
![]() |
#28 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Hvilken fritidsaktivitet har du?
Det kunne vært meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Leser
|
![]() Sv: Hvilken fritidsaktivitet har du?Trener og henger på sosiale medier. Er med i flere grupper (med forskjellig fokus) på FB. Hører mye på podcast (er det en fritidsaktivitet?)
![]() |
#30 |
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
![]() Sv: Hvilken fritidsaktivitet har du?Jeg danser. Begynte godt voksen på ett voksenparti. Latino-style. Først nivå 1 og deretter nivå 2 hvor jeg går nå. Koreografi, dansestudio altså. Har egentlig ikke fysikken til det, og måtte ha pause i 2 år pga frozen shoulder. Ikke er jeg god heller. Treig på å ta koreografi. Startet igjen i høst og kjenner at kroppen ikke er med. Kort fortalt lider jeg fysisk som følge av av den ene timen i uka, men jeg elsker det - det gjør meg svett og glad rett og slett, skikkelig positiv boost. Dansestudioet har flere ulike kurs for voksne, vet iallfall om jazz, moderne, hip hop, latino 1 og 2 og muligens ballett også. Eldste på mitt parti er 63 og yngste 22, snittet er nok rundt 40-45 tror jeg.
![]() |
#33 |
heimføing
|
![]() Sv: Hvilken fritidsaktivitet har du?Styreverv/leder i en forening, siden jeg liker organisering og planlegging - og har brukt dette som eksponeringsterapi for sceneskrekken min. Tør å snakke i en mikrofon nå, men får likevel stor kneskjelv av og til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() Sv: Hvilken fritidsaktivitet har du?Trener, hører på podcasts, Hager og frivillig i politisk lokallag.
![]() |
#36 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvilken fritidsaktivitet har du?Lokalpolitiker, styremedlem for en veldig fin festival, møter venner/familie. I teorien trener jeg og leser bøker i tillegg. I praksis blir det en del netflix |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hvilken fritidsaktivitet har du?Vet ikke om jeg har noen, utover sosiale medier og Netflix.
![]() |
#38 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Hvilken fritidsaktivitet har du?Alt avhenger av formen min, men jeg har heldigvis noe som passer alt. Jeg leser tonnevis av bøker, jeg skriver, jeg er med i en filmklubb, jeg går på konserter, jeg følger favorittsporten min og så er det selvsagt endel film- og tvserietitting. Og så er jeg med venninner.
![]() |
![]() |
#39 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Hvilken fritidsaktivitet har du?Jeg løper, går på tur, - gjerne i fjellet - strikker og lytter til lydbøker. I sesongen er jeg også intenst opptatt av sykkelsport, og har tidligere også reist på flere VM pluss Tour de France. Jeg kan bli veldig interessert i ganske smale tema som obduksjonens historie, Everestekspedisjoner eller utviklingen av santeria, for å nevne noen. Da blir det gjerne noen uker eller måneder med dypdykk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Hvilken fritidsaktivitet har du?Jeg trener, maler, holder på i hagen, leser, ser på serier, møter familie og venner (liker godt å arrangere små og store middager og samlinger ellers) og pusser opp (handywoman). |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|