|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Glemte 1500 kr. Hva ville du gjort?Jeg har jobbet med å fylle minibanker. Maskinen vil ikke automatisk skjønne at det er dine penger den har fått tilbake. De havner nemlig i samme bunke som penger som ikke er "fine" nok til å leveres ut. I hvert fall var det sånn med den typen maskin som jeg betjente.
|
|
|
|
#3 |
|
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Glemte 1500 kr. Hva ville du gjort?Jo jeg tror pengene går in nigjen. emn da er de registrert som feil i minibanken, så når de har opptelling vil de se at det er 1500 kr for mye i minibanken. Så ring "eier" av minibanken og spør om det kan ha skjedd. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Glemte 1500 kr. Hva ville du gjort?Jeg vet ikke helt hva jeg hadde gjort, enten levert dem i bank med dato og klokkeslett når jeg fant dem, eller levert dem i informasjonen i dyreparken... |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ustabil
|
Sv: Glemte 1500 kr. Hva ville du gjort?Jeg vet sannelig ikke. Jeg tror ganske sikkert at med et mindre beløp ville jeg tatt pengene. Men 1500 kroner er mye penger. Problemet er at når du står der og ikke vet hvem sine penger det er - hva gjør du? Leverer til noen andre - som tar pengene? Pengene er jo "uidentifiserbare". Umulig å vite hvem det egentlig er sine penger. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
litt skummelt
![]() |
Sv: Glemte 1500 kr. Hva ville du gjort?Uff, ble helt dårlig på dine vegne...det er mye penger! Så jeg håper så inderlig at du får pengene igjen!:kryss: |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Jeg ble frisk!!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Glemte 1500 kr. Hva ville du gjort?Håper inderlig du finner ut av det og får pengene igjen.
|
|
|
#9 |
|
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Glemte 1500 kr. Hva ville du gjort?Jeg ville gitt beskjed til nærmeste kiosk e.l., der det ville vært sannsynlig at den som hadde mistet pengene ville spørre om noen hadde levert dem inn. Der ville jeg sagt at jeg hadde funnet pengene, ville ikke fortalt beløpet, og oppgitt et nr jeg kunne treffes på. Så ville jeg kontaktet banken, og hørt om de kunne se hvem som hadde tatt ut pengene. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Pauset
|
Sv: Glemte 1500 kr. Hva ville du gjort?Jeg har skrevet en mail til Nordea i Kristiansand. Skal jobbe denne uka og har vanskelig for å få ringt i løpet av dagen. Dersom jeg ikke hører noe derfra så får jeg ringe. Håper jeg får pengene tilbake på min konto. Takk for alle svar. Godt å se at mange er ærlige. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Glemte 1500 kr. Hva ville du gjort?Så flott Jessica, nå ble jeg glad på dine vegner.
|
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Glemte 1500 kr. Hva ville du gjort?Jeg gjorde det samme som deg (bare at det var 2000 kr) på et kjøpesenter i begynnelsen av sommeren. Da var det faktisk noen som hadde levert inn pengene i informasjonsskranken. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Går stille i dørene
Hvor: Midt på, sånn cirka
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Glemte 1500 kr. Hva ville du gjort?Så flott at det ordnet seg, Jessica! |
|
|
|
|
|
#17 |
|
litt skummelt
![]() |
Sv: Glemte 1500 kr. Hva ville du gjort?
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Glemte 1500 kr. Hva ville du gjort?Dette var gode nyheter! Nå ble jeg glad på dine vegne |
|
|
|
![]() |
|
|