|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Hva synes man om Ditlev-Simonsens skatteunndragelser?Har ikke mye varme tanker om den mannen om dagene nei. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva synes man om Ditlev-Simonsens skatteunndragelser?Uff jeg greier ikke opparbeide noen sikkelig harme pga dette jeg... Selvfølgelig er skatteunndragelse noe dritt, og jeg liker hverken ham eller høyre spesielt godt (ingen stemmer fra eller til her). |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva synes man om Ditlev-Simonsens skatteunndragelser?
Det er verre. Man har villet skade mannens datter - og brukt ham til å gjøre det.
|
|
|
#4 |
|
Har fått nytt nick
|
Det var vel i grunn litt tifeldig, da dette kom opp i forbindelse med datterens skilsmisse-sak. Valget var vel ikke en avgjørende faktor for timimgen her. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ekvilist
|
Sv: Hva synes man om Ditlev-Simonsens skatteunndragelser?Det er pinlig å se partifellers reaksjon etter forklaringen synes jeg. "Hedersmann" osv. Selvsagt kan det være at Ditlev-Simonsen er en flott mann, men det er vel litt feil tidspunkt å gi ham full støtte på. Vi snakker så vidt jeg har skjønt om 1,5 mill kr. Med min lønn må jeg jobbe i mange mange år for å tilegne meg slike summer. Det er skikkelig alvorlig synes jeg, selv om det sikkert er for lommerusk å regne for rike penge-trikse-miksere. Fysj og fy, skammelig!
|
|
|
#6 |
|
|
Sv: Hva synes man om Ditlev-Simonsens skatteunndragelser?Enda mer skammelig synes jeg det er å "angripe" de som har kommet med opplysningene. Problemet er ikke at han har blitt tatt, men at det har skjedd. Hensikten til de som kom med opplysningene er for meg revnende likegyldig. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
godt brukt
|
Enig så enig i dette også. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#9 |
|
saftig
|
Sv: Hva synes man om Ditlev-Simonsens skatteunndragelser?Jeg syns nok Mim lover litt mer enn hun kan holde her.
|
|
|
#10 |
|
Hertuginne
|
Sv: Hva synes man om Ditlev-Simonsens skatteunndragelser?Mim: Jeg vet ikke helt om jeg skal fiskedaske deg eller klappe deg lett på hodet som man gjør med litt naive mennesker, når du kommer med slike uttalelser som du gjør nå. Jeg vet du er sterkt engasjer i SV, og det skal du få lov til å være, men du trenger da vitterlig ikke svartmale alle som stemmer litt mer konservativt eller som jobber i næringslivet eller som (gud forby) konsulenter.
|
|
|
#11 |
|
Epikur
|
|
|
|
#12 |
|
<*(((<
|
Hihi, løftige lovnader og formuleringer uten å tenke - jeg tror du er i valgkampmodus! |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Hertuginne
|
Jeg også tror Mim er i valgkampmodus og at hun syntes det var helt fantastisk at avsløringene kom på det tidspunktet de kom. Den enes død osv.
|
|
|
#14 |
|
Epikur
|
Sv: Hva synes man om Ditlev-Simonsens skatteunndragelser?Busted.....
|
|
|
#15 |
|
Bedreviter
|
Du er så søt når du er naiv idealist. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er ikke Høyre nesten det samme som Ap da? Det gir de i alle fall inntrykk av. Ap har nærmet seg Høyre i et desperat forsøk på å få tilbake noen av de velgerne de har mistet til Frp, og Høyre har nærmet seg Ap for å ikke bli sammenlignet med Frp....
|
|
|
#18 |
|
Ekvilist
|
Sv: Hva synes man om Ditlev-Simonsens skatteunndragelser?Er det slik at dersom man gjør/har gjort noe galt/på kanten, så har man ikke lov til å uttale seg om hva andre gjør galt? Bare undrer meg litt på dette. Tenker ikke spesielt på Gerhardsen, men sånn generelt. (Litt inspirert av Erna Solberg som i forsvar angrep Jens Stoltenberg er jeg nok).
|
|
|
#20 |
|
Frøken
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva synes man om Ditlev-Simonsens skatteunndragelser?Skamme seg skulle han, dette er flaut.
|
![]() |
|
|