|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [spinoff: Barbiefilmen] Lekte du med Barbie da du var barn? Og hva med barna dineHadde et par dukker som ikke var Barbie, men Cindy eller tilsvarende. Lekte ikke så mye med de. Men husker jeg klippet håret på et par av de, så de så ikke ut
![]() |
#22 |
kamerat
|
![]() Sv: [spinoff: Barbiefilmen] Lekte du med Barbie da du var barn? Og hva med barna dineDet var Sindy med S, dere!
![]() |
#23 |
Rockesøster
|
![]() Sv: [spinoff: Barbiefilmen] Lekte du med Barbie da du var barn? Og hva med barna dineJeg hadde, og lekte med Barbie. Min mor og mine bestemødre var sy,- og strikkekyndige, så jeg hadde så mye klær til mine dukker.
![]() |
#24 |
Shake it out!
|
![]() Sv: [spinoff: Barbiefilmen] Lekte du med Barbie da du var barn? Og hva med barna dineLekte masse med Barbie da jeg var liten. Gode minner. Eldste hadde, lekre lite.
![]() |
#25 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: [spinoff: Barbiefilmen] Lekte du med Barbie da du var barn? Og hva med barna dineJeg fikk aldri Barbie, men hadde Sindy-dukke (var det sånn du mente, Toffen?) Det jeg husker aller mest er at vi helt naturlig la om fra trønder til østlending da vi lekte.
![]() |
#26 |
|
![]() Sv: [spinoff: Barbiefilmen] Lekte du med Barbie da du var barn? Og hva med barna dineJeg lekte mye med Barbie, frem til vi var såpass store at vi syntes det var flaut og gjemte dem unna (12-13?). Både rollelek (som jeg egentlig aldri har likt) og styling. Ingen av mine har vært spesielt interessert, de har hatt noen dukker men de ble ikke brukt så mye. Alt det gamle utstyret mitt ble møtt med middels interesse, enda jeg hadde himmelseng og hestevogn og greier. Men ingen av dem har lekt mye med dukker jevnt over, babydukker og sånt var heller ikke interessant.
![]() |
#27 |
koko
|
![]() Sv: [spinoff: Barbiefilmen] Lekte du med Barbie da du var barn? Og hva med barna dineEg hadde nokre slike dukker, truleg ikkje ekte Barbie. Eg likte å bygge opp hus og miljø til dei, syntes det var totalt meiningslaust å leike med sjølve dukkene. Ein måtte liksom bjuda litt på då, på ein måte som eg ikkje turde.
![]() |
#28 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: [spinoff: Barbiefilmen] Lekte du med Barbie da du var barn? Og hva med barna dineJeg kan ikke huske at det fantes.. men spurte aldri etter noe og fikk ikke så mye i oppveksten.
![]() |
#29 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: [spinoff: Barbiefilmen] Lekte du med Barbie da du var barn? Og hva med barna dineForeldrene mine var av de som mente at Barbie var noe ordentlig fjolleri, noe slikt skulle ikke i hus. Jeg misunte venninner som hadde Barbiedokker, klær, biler og utstyr husker jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: [spinoff: Barbiefilmen] Lekte du med Barbie da du var barn? Og hva med barna dine
Tror kanskje det var her noe av mitt problem lå også. Jeg syntes i alle fall det var ganske kleint de gangene jeg ble tvunget til å leke med Barbie, og skjønte aldri helt hva dukkene liksom skulle si og gjøre.
![]() |
#31 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: [spinoff: Barbiefilmen] Lekte du med Barbie da du var barn? Og hva med barna dineNei, egentlig ikke. Tror jeg hadde en dukke bare og litt klær. Jeg hadde Tjorven dukke og lekte med den.
![]() |
#32 |
koko
|
![]() Sv: [spinoff: Barbiefilmen] Lekte du med Barbie da du var barn? Og hva med barna dineEg kjem forresten på at eg likte å kle på dei, for tanta til Mamma sydde og strikka plagg etter plagg. Dette inspirerte til å lage barbiekle sjølv også. Det var kanskje den barbieaktiviteten eg likte best.
![]() |
#33 |
Tatt på
|
![]() Sv: [spinoff: Barbiefilmen] Lekte du med Barbie da du var barn? Og hva med barna dineLekte mye med Barbie, Cindy og lignende dukker da jeg var liten. Hadde ikke så mye utstyr til, men litt klær og mamma sydde kjoler og andre ting selv. Det var stas når Barbien og jeg fikk like (rosa) finkjoler som mamma hadde sydd.
![]() |
#34 |
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [spinoff: Barbiefilmen] Lekte du med Barbie da du var barn? Og hva med barna dine……x Sist redigert av Nelly Nickers : 10-08-23 kl 11:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: [spinoff: Barbiefilmen] Lekte du med Barbie da du var barn? Og hva med barna dineJeg hadde opptil fler Barbiedukker og lekte masse med dem. Sønnen har vel aldri tatt i en Barbie, kan jeg tenke meg. Han fikk en dukke (annen type) i gave fra noen venner av meg da han var 3-4 år. Han så på dukka, la dem i et hjørne, og han rørte den aldri igjen, det var bil, traktor, gravmaskin og tog for alle penga når det kom til den ungen..
![]() |
#36 |
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() Sv: [spinoff: Barbiefilmen] Lekte du med Barbie da du var barn? Og hva med barna dineLekte så lenge med barbie at jeg gjemte henne og familien hennes i klesskapet i skam.
![]() |
#37 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: [spinoff: Barbiefilmen] Lekte du med Barbie da du var barn? Og hva med barna dineJeg lekte mye med Barbie, samme med eldste her. Har mine fra 79-tallet ennå, inkl klær og møbler |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Fortynnet
|
![]() Sv: [spinoff: Barbiefilmen] Lekte du med Barbie da du var barn? Og hva med barna dineJeg fikk ikke Barbie. 70-tallet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
intro
|
![]() Sv: [spinoff: Barbiefilmen] Lekte du med Barbie da du var barn? Og hva med barna dineVi lekte ikke med Barbie som rollelek, men kun pga. klærne. Jeg og ei venninne hadde stadig missekonkurranser mellom dokkene der vi eksperimenterte med antrekk. Min datter har arvet mine dokker med utstyr, men har ikke brukt det mye. Ingen av ungene her har lekt mye med dokker. Bamsene, derimot, er fortsatt en sentral del av familien.
![]() |
![]() |
#40 |
Vinter
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [spinoff: Barbiefilmen] Lekte du med Barbie da du var barn? Og hva med barna dineElsket barbie, og var mye frustrasjon over manglende sko husker jeg |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|