|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Tatt på
|
![]() Sv: Arbeiderpartiets vei mot neste valgJeg har gått motsatt vei, fra sentrum/borgerlig til langt på venstresiden.
Pie (2007) og Gut (2010) Sist redigert av Fersken : 13-09-23 kl 17:38. Årsak: Ikke SP, men V |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Arbeiderpartiets vei mot neste valgJeg føler meg fortsatt ikke blå og har ikke forlatt dem enda, men jeg har fått en langt større forståelse for min blå mann, og er usikker på veien vier de neste to årene, jeg er faktisk det ja.
![]() |
#23 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Arbeiderpartiets vei mot neste valgOg der topper Giske lista for sør-trøndelag - dermed har han vel sikret nederlaget for partiet neste år. (Kan han strykes av velgerne?) Skjønner virkelig ikke at folk lar seg dupere og nominerer en overgrepsmann. Men med amerikansk valg og folks dumhet i friskt minne er jeg vel mer dypt skuffa
![]() |
#24 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Arbeiderpartiets vei mot neste valg
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Arbeiderpartiets vei mot neste valgAlt det Polyanna skriver er grunnene til at jeg håper de fortsetter den nedadgående spiralen. Vi trenger ikke industri-"dødare" i posisjon. Det er industrien som i praksis finansierer offentlig sektor og velferdsgoder. Det vi trenger er brede forlik og langsiktige, tydelige betingelser og slettes ikke idioti av typen "wall of shame".
![]() |
#27 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Arbeiderpartiets vei mot neste valgVelgergruppen hans i Trøndelag/Nidaros må jo dø ut snart!! Rullatorgruppen til AP, så jeg de omtalt som!
Guttene 02 og 05. On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier. Sist redigert av Karamell : 30-11-24 kl 23:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Tatt på
|
![]() Sv: Arbeiderpartiets vei mot neste valg[tøysestemme]Han er jo en så kjekk kar og flink politiker, så det gjør ikke noe at han har tafset litt på noen kvinnfolk. [/tøysestemme]
![]() |
#29 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Arbeiderpartiets vei mot neste valgJeg har helt på ekte hørt mannlig familiemedlem (64)uttale at «jenter må tåle sjarmere menn som vil noe». Vi har sluttet å diskutere politikk i familieselskap.
![]() |
#30 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Arbeiderpartiets vei mot neste valgDet hjelper heller ikke at blant annet Tonje Brenna konkurrerer med Høyre om hvem som kan være mest Høyre. Hvis man ønsker Høyre-politikk kan man heller stemme Høyre og slippe SP.
![]() |
![]() |
#31 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Arbeiderpartiets vei mot neste valgJeg er mye enig med Input merker jeg. Jeg er medlem i DnA og har hatt bra mange verv i lokale AUF og så lokale DnA opp gjennom årene, selv om det er en stund siden sist. Giske har alltid vært en ekkel gris. Hvorfor i all verden mener så mange av våre medlemmer at han er rette person til Stortinget eller en hvilken som helst maktposisjon? Jeg vurderer seriøst overgang til et annet parti, men hvilket? |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Vinter
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Arbeiderpartiets vei mot neste valgHer er resultatet at de ikke kunne behandlet me too varslene på en skikkelig måte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Mjau
Medlem siden: Aug 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Arbeiderpartiets vei mot neste valgJeg tenker også at Polyanna har mye rett i det hun skriver. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Mjau
Medlem siden: Aug 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Arbeiderpartiets vei mot neste valgOg Oslo burde skamme seg. Det er selvsagt ingen sammenheng mellom gode fritidstilbud for alle og utenforskap og kriminalitet. Neida. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() Sv: Arbeiderpartiets vei mot neste valgOslo har bare brukt penger på sykkelvei, det er der all ekstra utgift har vært de siste 8 årene før nytt byråd tok over. Var ikke imponert over forrige byråd, er ikke imponert over nåværende.
![]() |
#36 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Arbeiderpartiets vei mot neste valgJeg var medlem i AUF og så for meg et liv i Ap, men de har vært altfor blå de femten siste årene.
![]() |
#37 |
Leser
|
![]() Sv: Arbeiderpartiets vei mot neste valgTror nok Arbeiderpartiets fall er mer et tegn i tiden, enn det har noe med Støre eller Brenne sin konkurranse om å være mer Høyre enn Høyre (det er så teit at jeg må himle litt med øynene
Bare sjekker for jeg har fulgt for dårlig med: Det at Tajik ikke er på Oslolista har vel ingenting med Giske å gjøre? Det var bare en tilleggskommentar fra deg?
Jeg synes ikke det er overraskende. Det som har skjedd i Trøndelag arbeiderparti vil få ringvirkninger i hele AP, det er jeg sikker på. De som sier noe er de som melder seg ut (Her i Trondheim, Basso og Oma), resten sitter nok stille i båten og tenker.
![]() |
#38 |
|
![]() Sv: Arbeiderpartiets vei mot neste valgJa, tilleggskommentar om Tajik, men hun har vært en klar motstemme, og nå er hun skviset ut også.
![]() |
#40 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Arbeiderpartiets vei mot neste valgDa kan jo Tajik representere fylket hun faktisk er i fra. Jeg syns det er flott at vi faktisk har en person fra Oslo som har vokst opp i Oslo som representerer Oslo.
![]() |
|
|