|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Finnes det en god ferdigpizza?Jeg synes Coop sine er bedre enn Dr. Oetker, om jeg skal spise ferdigpizza.
![]() |
![]() |
#23 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finnes det en god ferdigpizza?Rema sin med N’duja er faktisk ok.
![]() |
#24 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Finnes det en god ferdigpizza?
+1 (egentlig 4, siden alle barna) på denne.
![]() |
#25 |
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finnes det en god ferdigpizza?…….. Sist redigert av Nelly Nickers : 26-02-24 kl 20:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Jeg liker pinsa best bare med litt god olivenolje og salt/oregano e. l. Synes den har for mye egensmak til å pssse mrd tomatsaus etc. Dvs. dette gjelder pinsaen fra Smak av Italia. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Finnes det en god ferdigpizza?Jeg regner ikke Grandiosa som pizza, den er sin egen produktkategori.
![]() |
#30 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Finnes det en god ferdigpizza?Jeg synes den helt vanlige grandisen er helt glimrende mat i farta og er det absolutt beste å spise når jeg er syk. Andre frossenpizzaer er i ulik grad mindre gode enn grandis. Ikea sine er kanskje nest best. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Finnes det en god ferdigpizza?De der ferdigbunnene som heter Pinsa fra Rema1000 er nokså gode. Vi steker de på pizzastål, og jeg synes faktisk det blir godt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() Sv: Finnes det en god ferdigpizza?Big One Classic (og sleng gjerne over et lag med skivet hvitost på pizzaen mens ovnen blir varm) fungerer utmerket hos oss, men vi har muligens en del utfordringer i matveien.
![]() |
#33 |
⭐️⭐️⭐️
|
Den syns jeg også er god, men tar av kjøttbollene.
![]() |
#34 |
maler
|
![]() Sv: Finnes det en god ferdigpizza?Jeg synes flere av de til dr Oetker er helt ok, liker den med mozzarella best… og så har man jo helt vanlig plain Grandiosa. Den er jo ikke god pizza akkurat, men av og til er det bare den som duger.
![]() |
#36 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Finnes det en god ferdigpizza?Ferdigbunn fra Rema, de som heter Pinsa, er ganske gode. Jeg har bare spist den med hvit base og spekeskinke, da.
![]() |
#37 |
Medlem siden: Jul 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finnes det en god ferdigpizza?Jeg spiser helst La Mia Grande med skinke eller Tradizionale Pancetta, begge fra Dr. Oetker. De er helt ok, men ganske langt unna ordentlig god pizza. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Finnes det en god ferdigpizza?Det er med pizza som med annen ferdigmat. Det er noe annet og kan ikke sammenlignes med hjemmelaget/restaurantlaget. Vi spiste lasagne fra frysedisken nylig og det kan jo overhodet ikke sammenlignes med hjemmelaget, men vi ble da mette. Det samme med det meste av ferdiglaget mat. Halvfabrikata, Toro og den slags også, det ER jo slett ikke like godt som samme rett laget fra bunnen av. Grandiosa osv er helt ok en gang i blant, men det kan jo ikke sammenlignes med en god pizza laget på skikkelig vis. For meg spiller det liten rolle om det er Grandiosa, Big One eller Dr. Oetker, de er spiselige alle sammen, men ingen kulinarisk høydare. Det forventer man vel heller ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() Sv: Finnes det en god ferdigpizza?Jeg liker rema1000 sin egne pizza mozzarella. Coop sine er også ok. Jeg synes ikke dr. Oetker er gode.
![]() |
|
|