|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva tenker dere om jødeforfølgelsen i Europa og Russland?Ja, jeg mente å sparke til båe venstre og høyre med den caps locken.
![]() |
#22 |
villende
|
![]() Sv: Hva tenker dere om jødeforfølgelsen i Europa og Russland?
Jødeforfølgelsen i kjølvannet av Israels GRUSOMME oppførsel i Gaza er forstemmende. Min jødiske venninne la ut et innlegg på Facebook noen dager etter terrorhandlingene til Hamas, og opplevde etter det at hun ble oppringt av masse skjulte numre sent på kvelden og midt på natten. Måten hun møtes på, fordi hun er jødisk og derfor uttrykker en viss sympati med jødenes behov for et trygt hjemland, er faktisk utrolig kjip. Og hun har OGSÅ sagt - offentlig - at hun mener det er helt uakseptabelt at den palestinske sivilbefolkningen skal bli offer for en reaksjon som handler om Hamas' terror. Og at det eneste hun ønsker seg er en fredelig sameksisten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Shake it out!
|
Damned if you do, damned if you don’t.
![]() |
#24 |
Shake it out!
|
Nemlig! Eldstemann spirte i går, «hvem i alle dager er det som har rett? Jeg blir helt forvirret av å forsøke å følge med på hvem som er skurkene. Og det var det jeg sa til henne. At verken jøder eller palestinere som folkegrupper er skurker, men at Hamas og israelske myndigheter og deres støttespillere - de som dreper uskyldige sivile, er de som skal klandres. I mine øyne kan målrettet drap på sivile aldri kalles annet enn terror, enten det er Israel eller Hamas som står bak det.
![]() |
#25 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Det er jo fordi du bruker din egen målestokk på hva som er rasjonelt. For de kvinnene som velger det helt frivillig, er jo deres grunner rasjonelle. Akkurat som grunnene andre kvinner har til å sminke seg, for eksempel.
![]() |
![]() |
|
|