|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
Se resultatene: Har du fått SMS om at legevakta er flyttet? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
30 | 75,00% |
Nei |
2 | 5,00% |
Er ikke folkeregistrert i Oslo |
7 | 17,50% |
Brokkoli/Annet |
1 | 2,50% |
Deltakere: 40. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
bits and pieces
|
![]() Sv: [Oslo] Har du fått SMS om flytting av legevakt?Bor et stykke unna og jeg har bare tilfeldigvis fått det med meg på sosiale medier en plass tidligere i uka. Litt etterpå så erindret jeg at jeg nok har hørt det før, men ikke i år.
![]() |
![]() |
#22 |
Trøtt
|
![]() Sv: [Oslo] Har du fått SMS om flytting av legevakt?Kim må ha vært rusa da han var der kvelden før. STOR plakat på døra. Sikkert mange plakater inne. Det er umulig å ikke ha fått med seg dette altså.
![]() |
#23 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Oslo] Har du fått SMS om flytting av legevakt?Haha! Når jeg nå lette litt mer i SMS-arkivet på mobilen, så fant jeg faktisk SMS om dette fra Oslo kommune.
![]() |
#24 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Oslo] Har du fått SMS om flytting av legevakt?Ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
villende
|
![]() Sv: [Oslo] Har du fått SMS om flytting av legevakt?Ikke bare én, men flere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: [Oslo] Har du fått SMS om flytting av legevakt?Jeg bor ikke i Oslo, men jobber i Oslo, og har fått det med meg, ja. Selv uten SMS.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: [Oslo] Har du fått SMS om flytting av legevakt?
Ja, vi var på legevakten med Lillesøster for noen uker siden, og da sa de det også til oss før vi gikk. Det sto veldig tydelig der også.
Jeg måtte sjekke selv. Jeg hadde fått den, men kunne ikke huske det. Tipper jeg puttet den i den mentale skuffen for "dette er ikke relevant, jeg vet det allerede".
![]() |
![]() |
#28 |
I mål
|
Inkludert den digitale simuleringen på sosiale medier der det fysisk vises hvordan legevakten hopper fra Storgata og opp til Aker. Om man trengte en visualisering liksom... |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: [Oslo] Har du fått SMS om flytting av legevakt?Jeg hadde garantert kunnet reist til den gamle på autopilot, forresten. Når en vane først har satt seg. #stamgjest
![]() |
#30 |
Librocubicularist
|
Har vore veldig mykje informasjon i alle kanaler, så eg himla litt over sms-en og tenkte at "Ja, det har eg fått med meg", då han kom.
![]() |
![]() |
|
|