|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
flisespikker
|
Sv: Kveite på julaften- har dere tips og triks og tilbehørsanbefalinger?Ah ja, steke først og så trekke i fløte mener jeg å huske at vi pleide å gjøre med flyndre. Sikkert supert for kveite også.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Kveite på julaften- har dere tips og triks og tilbehørsanbefalinger?Vi har alltid kveite 1. juledag, fordelen med å gifte seg med en mann med samme julemattradisjon.
|
|
|
|
#3 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kveite på julaften- har dere tips og triks og tilbehørsanbefalinger?For meg er det bare ett tilbehør som er viktig til hvit fisk:
|
|
|
#4 |
|
En som trener
|
Sv: Kveite på julaften- har dere tips og triks og tilbehørsanbefalinger?Vi har hatt Hellstrøms saus til kveite flere ganger, den er nydelig! |
|
|
|
|
|
#5 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Kveite på julaften- har dere tips og triks og tilbehørsanbefalinger?Jeg ville stekt masse chorizo og servert som tilbehør til de som spiser kjøtt.
|
|
![]() |
|
|