|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
Se resultatene: Lager du morsdagshilsen på Facebook? | |||
Ja, kun tekst |
![]() ![]() ![]() ![]() |
3 | 2,46% |
Ja, bilder og full pakke |
3 | 2,46% |
Nei |
71 | 58,20% |
Kunne ikke falt meg inn i halvsøvne |
42 | 34,43% |
Facebook? |
1 | 0,82% |
Morsdag?! |
2 | 1,64% |
Deltakere: 122. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lager du morsdagshilsen på Facebook?Nei. Vi har aldri markert morsdag og farsdag hos oss, min mor var oppdratt til at det var "noe tull"
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 12-02-24 kl 10:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Lager du morsdagshilsen på Facebook?Bare 3 som er har trykket ja. Synes det er mye færre hilsninger i år en det pleier å være, tror jeg har sett én?
![]() |
#23 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Lager du morsdagshilsen på Facebook?
![]() |
#24 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Lager du morsdagshilsen på Facebook?Jeg har vel sett 2 på Facebook og en på Instagram idag. Selv har jeg ringt min.
![]() |
#25 |
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
![]() Sv: Lager du morsdagshilsen på Facebook?Har dessverre ikke mamma lengre (eller pappa for den del). Hadde gjerne gratulert på facebook om jeg kunne, både der og på andre måter.
![]() |
#26 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Lager du morsdagshilsen på Facebook?Har pleid å gjøre det, men mamma er ikke på FB lenger.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Lager du morsdagshilsen på Facebook?I min slekt har vi ikke tradisjon for morsdagsfeiring fordi det var så mange med bursdag på den tiden (ni-ti måneder etter Lofotfiske). Jeg har aldri hilst til Mutter'n på FB i den forbindelse. Hun er en av dem med bursdag rundt da og får bursdagshilsen i steden. Ingen av mine barn hilser meg på morsdagen. Jeg ville blitt overrasket om det skjedde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Lager du morsdagshilsen på Facebook?Jeg har sendt blomster og sjokolade og gratulert på Instagram. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Lager du morsdagshilsen på Facebook?Nei. Jeg har heldigvis ingen kontakt med min mor, og jeg aner ikke om hun er på Facebook. Og selv om det kan stikke litt, så unner jeg dem som har en morsrelasjon det er verd å si noe om, å gjøre det. Vi sier for lite, ikke for mye, om de relasjonene som betyr noe. Hvis man har noen i livet sitt som er verd det, så si det høyt og si det mange ganger, mens de kan høre det.
![]() |
![]() |
#30 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
Så merkelig. Min pleier vanligvis være det, men nå er det dødt.
![]() |
#32 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Lager du morsdagshilsen på Facebook?Min mor er ikke på FB, så hun får ikke hilsen der. Men om litt skal datteren og jeg innom henne med et kakestykke, sånn at hun ikke føler seg glemt.
![]() |
![]() |
#33 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Lager du morsdagshilsen på Facebook?Min eldste sønn kom jaggu hjem med kake og blomster!
![]() |
#34 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Lager du morsdagshilsen på Facebook?Vi markerer ikke mors- og farsdag. I min familie har det aldri vært gjort og jeg tror ikke min tyske svigerfamilie markerer det heller. Det er vel så vidt jeg vet ikke samme dato heller. Ikke skriver jeg stort på Facebook heller uansett anledning. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Lager du morsdagshilsen på Facebook?Jeg har gitt blomster til både mor og svigermor og fått gave av kjæreste (og bonusbarn) og barna. Men på FB får altså ingen gratulasjoner.
![]() |
#37 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() Sv: Lager du morsdagshilsen på Facebook?Selv om mamma ikke lever lenger svarte jeg "kunne ikke falt meg inn i halvsøvne" - fordi det var sånn jeg tenkte da hun levde. Ikke pga. mamma, men fordi det ikke er "meg" å gjøre det på den måten. Jeg synes det er litt kleint med sånne offentlige kjærlighetserklæringer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Lager du morsdagshilsen på Facebook?Jeg gratulerer min mor både på facebook og når vi er der for å spise kake, hun får også en liten hilsen, i år fikk hun blomster.
![]() |
#39 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Dette skjønner jeg ikke. Om man har det trått og vanskelig, er det ikke da bare ekstra fint at man likevel husker å anerkjenne hverandre?
![]() |
![]() |
|
|