Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Et lurt tips ang. selskap

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-08-07, 22:05   #1
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Et lurt tips ang. selskap

Gode tips *noterer*

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-07, 22:17   #2
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Så smart! Takk for en god idè!

Jeg benytter meg av et lignende system når det gjelder gaver. Noterer hva jeg kjøper og gir bort til hvem. På den måten har jeg alltid oversikt

Gammel 22-08-07, 22:24   #3
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av amor, her.

Jeg benytter meg av et lignende system når det gjelder gaver. Noterer hva jeg kjøper og gir bort til hvem. På den måten har jeg alltid oversikt

Det var også lurt. "Noen" i vår familie burde også få den ideen, da vi har mottatt samme type sengetøy til jul tre år på rad nå

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-07, 23:03   #4
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av amor, her.

Veldig lurt! Det blir jo endel man kjøper gaver til iløpet av et år.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-07, 23:06   #5
TBM
Passiv

Standard

Jeg bruker samme system - i utgangspunktet - bortsett fra at arkene ligger litt rundt omkring og venter på å bli satt inn i perm...

Svar med sitat
Gammel 22-08-07, 23:50   #6
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av TBM, her.

Jeg bruker samme system - i utgangspunktet - bortsett fra at arkene ligger litt rundt omkring og venter på å bli satt inn i perm...

Hva med å skrive det inn på pcen?

Gammel 23-08-07, 01:16   #7
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kan slutte meg til de som synes systemet er en kjempeide, har delvis brukt det selv. Men samma hva jeg gjør så kommer svigermor trekkende med mer mat, så jeg kan ikke si jeg riktig vet hvor mye som egentlig går med.

I dåpen til minstemann hadde jeg sirlig beregnet potetsalatmengde, og jammen ble det tryllet fram to boller til. Det ble altfor mye, så jeg sendte med svigermor 2 kilo potetsalat hjem igjen Hun fikk også med seg et par bokser med is som ble forsøkt presset inn på kakebordet sammen med marsipankaker og andre lekkerbiskner. Hva skal man med is når man har deilige kaker sier bare jeg?

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:08.