|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Ringer på tærne? Vad tycks?Jeg tenker ikke noe mer over det enn over andre måter å pynte seg på. Jeg har det ikke selv fordi jeg har korte små stubber til tær som ikke syns det er noe behagelig.
![]() |
#22 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Ringer på tærne? Vad tycks?Tenker sjelden over slike ting på andre. Men jeg synes ikke føttene mine er noe fine, så jeg vil ikke ha fokus på dem. Foretrekker ballerinasko og liknende foran sandaler på sommeren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ringer på tærne? Vad tycks?Jeg synes det er fint på de som har velstelte og lange tær.
![]() |
#24 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Ringer på tærne? Vad tycks?Jeg har aldri sett det, men siden tær er noe av det ekleste jeg vet, synes jeg ringer, som trekker oppmerksomhet til dem, høres fullstendig frastøtende ut.
![]() |
#25 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Ringer på tærne? Vad tycks?Jeg er på samme lag som Stompa. Ønsker meg et forbud mot sandaler og bare tær på jobb.
![]() |
![]() |
#26 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Ringer på tærne? Vad tycks?Enig med de som syns tær er ekle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Ringer på tærne? Vad tycks?
Det lover eg at du skal få sleppe!
![]() |
![]() |
#28 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Ringer på tærne? Vad tycks?Litt avsporing, men ok. Dette med at tær er avstøtende og ekkelt, hva bunner det i? Jeg lurer oppriktig, siden jeg hører det nokså ofte. For meg er tærne bare en del av en kropp som alle har, er det fordi de kan lukte vondt?
![]() |
#29 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Det er bare fordi de er tær. Har ikke noe med lukt å gjøre. Hvertfall ikke for meg. Er ikke rasjonelt, men ekkelt likevel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Samme her.
![]() |
#32 |
Trøtt
|
![]() Sv: Ringer på tærne? Vad tycks?For 30 år siden møtte jeg en med sandaler og 6 tær. 6 tær!! På en fot!!! Etter det klarer jeg ikke å se bare tær i sandaler uten å telle tær. Hver. Eneste. Gang.
![]() |
#33 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Ringer på tærne? Vad tycks?Jeg hadde en tåring jeg likte godt. Den var en liten blomst og ringen var laget av gummi. Den fikk jeg mye skryt for. - men det er over 20 år siden da… det føles jo litt som om man har på seg sokker med hull i når man har noe rundt tåa
![]() |
#34 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Veldig god beskrivelse.
![]() |
#35 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Ringer på tærne? Vad tycks?Jeg tror aldri jeg har sett tåringer. For meg holder det med jevnlig pedikyr og fin lakk hvis jeg vil pynte føttene. Hadde forresten et ankelsmykke for mange år siden etter en sydentur. Det kunne jeg vurdert igjen hvis det kom tilbake. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Introvert optimist
|
Det er ikke bare meg altså?
![]() |
#38 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Ringer på tærne? Vad tycks?Jeg har en. Merker ikke at den er på, sølvbånd rundt peketå. Liker å gå barbeint og steller føttene så de ser pene ut.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Ringer på tærne? Vad tycks?Man blir vel vant med den på samme måte som andre smykker? Jeg kjenner ikke gifteringen min før jeg tar den av meg, men fiklet mye med den da jeg var nygift. Og antar det ville vært det samme med tåring?
![]() |
![]() |
|
|