|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Innredning i Pax garderobeskapTakk! |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Innredning i Pax garderobeskapMulig jeg er dum nå, men vi har vanlige skuffer helt nederst. Skulle man ikke det?
|
|
|
|
#4 |
|
|
Sv: Innredning i Pax garderobeskapI de nye skapene går ikke det, henglsene er i veien. I de eldre skapene gikk det, da gikk skuffene ikke helt ut i bredden på skapet så at henglsene fikk plass. Jeg tror i hvert fall at det er forskjellen, vi har noen varianter av Pax der det gikk og andre der det ikke har gått og det er ganske stor aldersforskjell på dem. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Sv: Innredning i Pax garderobeskapDen midterste versjonen ser dog ut å ha skuffer helt ned, men den har IKKE dører og dermed ikke hengsler. På de andre ser man et det er et tomrom eller trådkurver. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Kontrollfrik
Sv: Innredning i Pax garderobeskapTakk |
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Sv: Innredning i Pax garderobeskapÅja, vi har skyvedør, så kanskje det er derfor? Skapet vårt er ganske nytt, under et år.
|
|
|
|
#8 |
|
Kontrollfrik
Sv: Innredning i Pax garderobeskap
Vi har hatt hengslede dører og skuffer helt ned, men skapene våre var 14 år gamle. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
I mål
|
Sv: Innredning i Pax garderobeskapJeg trekker denne litt opp siden jeg nå har kommet til å begynne å tenke på Pax-skapene. Gutta og jeg ser ut til å få plass til Pax-skap som er 1 meter brede. Det er jo unektelig litt i underkant for meg, men sånn er det nå. Mulig jeg velger å sette opp noen skap på veggen eller noe i tillegg. Jeg er så usikker på hengeplass, burde jeg kanskje ta et 50 cm skap som har hengeplass i hele bredden (helt ned) og så et 50 cm som har skuffer / hyller? Hva slags innmat er best til å oppbevare gensere, bukser etc? |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det kommer an på garderoben din, tenker jeg. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
Sv: Innredning i Pax garderobeskapVi har flere Pax-skap, og jeg elsker det! Muligheten for å endre på innmaten er stor, og man kan i tillegg kjøpe mye brukt på finn. Jeg anbefaler å kjøpe skuffer, og å lære seg å brette klærne. Jeg syns det gjør det enklere å finne ting. Hvis man vil velge hyller, så anbefaler jeg å kjøpe av typen som er uttrekkbar. Ellers forsvinner bare klærne inn i skapet.
|
|
|
#13 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Sv: Innredning i Pax garderobeskapSkuffer fremfor hyller, ja. Min sønn har 1 m skap med hengeplass øverst og skuffer nederst. Han har det høyeste skapet, og har hylle med oppbevaringsesker over hengestangen. Den nederste hyllen er uttrekkbar hylle til sko.
|
|
|
#14 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Innredning i Pax garderobeskapJeg har nettopp prøvd å få plass til alle mine klær i et grunt 50 cm bredt pax-skap, og det går nå iallfall ikke.
|
|
|
#15 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
Sv: Innredning i Pax garderobeskapPax-skapene som bare er 35 cm dype er fryktelig grunne. Jeg håper det er snakk om skap som er 58 cm dype, apan?
|
|
|
#16 |
|
Trøtt
|
Sv: Innredning i Pax garderobeskapBestill online time med en garderomeplanlegger fra ikea. Min erfaring er at de er rågode og kan sette sammen moduler etter dine vehov, og du ender opp med en fiks ferdig produktliste.
|
|
|
#17 |
|
I mål
|
Jeg har bestilt det. Men siden det er snakk om 5 skap, er det greit å være litt forberedt. Sist redigert av apan : 24-06-24 kl 08:21. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Innredning i Pax garderobeskapDet jeg synes er ulempen med trådskuffene er at de er designet for å kunne oppbevares inni hverandre og skråner litt mye innover. Altså at de er smalere nederst slik at det føles som om de rommer mindre. Jeg har ikke regnet på det, det burde jo en realist gjøre.
|
|
|
#19 |
|
Trøtt
|
Sv: Innredning i Pax garderobeskapJeg hadde forresten bare brede trådkurver i mitt forrige pax-skap og syns ikke det var god utnyttelse av plassen. Ville heller valgt noen trådkurver og noen faste hyller. Og personlig foretrekker jeg smalere over bredere skap mtp innredning og plass.
|
|
|
#20 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
Sv: Innredning i Pax garderobeskapHar akkurat drevet med det samme. Treskuffene rommer nok litt mer pga trådkurvene skråner. Til votter, luer etc, så er det også enklere å holde orden i en treskuff. Det er også mer behagelig å rote rundt i (tenk deg at man må rekke bussen og prøver å finne vottene. De tråkurvene gjør vondt...
|
|
![]() |
|
|