|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Er dere ofte hos fotograf? + noen tilleggsspørsmål | |||
| Mindre enn 1 gang i året |
|
51 | 56,04% |
| 1-2 ganger i året |
|
3 | 3,30% |
| 3-4 ganger i året |
|
1 | 1,10% |
| Ville gått oftere hvis det hadde vært billigere |
|
17 | 18,68% |
| Pris er ikke viktig så lenge det er bra kvalitet |
|
3 | 3,30% |
| Kvalitet er ikke så viktig så lenge det er en bra pris |
|
0 | 0% |
| Jeg tar like fine bilder selv |
|
25 | 27,47% |
| Annet, spesifiser i tråden |
|
24 | 26,37% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 91. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Javel
|
Sv: Er dere ofte hos fotograf?Her har vi kun tatt 1års bilder av ungene (og søskenbilder) hos fotograf. Det neste blir vel kanskje evt. konfirmasjonsbilder.
|
|
|
|
#3 |
|
Bedreviter
|
Sv: Er dere ofte hos fotograf?Jeg slepte mannen til fotografen da vi giftet oss, og det var siste gangen han gikk til fotografen, mistenker jeg. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Er dere ofte hos fotograf?Vi har aldri vært hos fotograf, og kommer mest sannsynlig ikke til å dra heller. Jeg vil ikke ha mennesker hengende på veggen min.
|
|
|
#5 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er dere ofte hos fotograf?Vi har aldri vært hos portrettfotograf, men en venn av oss som tar reklamefoto har eget studio, og han tok bilder av oss for et år siden. Helt enkle med hvit bakgrunn. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Fortynnet
|
Sv: Er dere ofte hos fotograf?Bare når jeg gifter meg. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Er dere ofte hos fotograf?Vi har ikke vært til fotograf med ungene. Skulle ønske jeg kunne si at det er fordi vi er så flinke å ta bilder selv, men det er det ikke. Kun rein gnitenskap.
|
|
|
|
#9 |
|
ß˙*∂ü*∂éé?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Er dere ofte hos fotograf?Jeg har fotografvenner, flere stykker, så jeg er aldri hos fotograf. De kommer til oss, eller vi drar til dem, og setter opp et lite studio og knipser. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
X First Lady
Sv: Er dere ofte hos fotograf?
Akkurat slik har vi gjort det. Masse bilder som vi er glade i henger oppover trappen til loftsetg. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ute på tur
|
Sv: Er dere ofte hos fotograf?Vi er ikke ofte hos fotografen. Vi fikk tatt bilder når vi giftet oss og har vært med Junior en gang. Bildene ble hovedsaklig brukt til gaver, og vi har ennå ikke greid å bestemme oss for hvilke bilder vi ønsker å forstørre selv
|
|
|
#12 |
|
Etylbarbital
Sv: Er dere ofte hos fotograf?Er det noen som gjennomsnittelig går mer enn 1 gang i året?
|
|
|
#13 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Er dere ofte hos fotograf?Nei. Aldri faktisk. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Bedreviter
|
Hvis jeg hadde tatt slike bilder som du tar, hadde ikke jeg heller brydd meg om å blande inn noen (annen) fotograf. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Men først, kaffe!
Eneste du måtte ha å gjøre hos en fotograf var vel å låne studio (hvis det trengtes) |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er dere ofte hos fotograf?Tok annet jeg, vi har vært hos fotograf to ganger. Den ene gangen fikk vi i gave av min bror, han har en kompis som tar reklamebilder som tok bilder av snuppa da hun var 6 måneder gammel, også tok vi bilder da vi giftet oss. Kommer nok også til å ta når lillegutt kommer til verden, men det blir nok siste gang før de evt står konfirmasjon |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Står på egne ben
Sv: Er dere ofte hos fotograf?Ungene har vært hos fotografen når de har vært 1/2 år og 1 år. Siste året har det ballet litt på seg, for vi har vært hos fotografen 5 ganger. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Textrovert
|
Sv: Er dere ofte hos fotograf?Ikke siden jeg tok high school-bilder i USA i 1987.
|
|
|
#20 |
|
🎈
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Er dere ofte hos fotograf?Vi har vært noen ganger, men har vel bare betalt vanlig pris for bryllupsbildene våre. Med Lillemor fikk vi en gavepakke av FAME. Gratis fotografering da hun var 6 mnd mot å ta nye bilder innen ett år, begge gangene fikk vi ett innrammet bilde i 14x18 gratis. Bildene ble utrolig flotte, jeg hadde aldri klart å ta så fine bilder selv.
|
![]() |
|
|