|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Visste du at...?Dødsbokontoen er en konto banken ser ut til å opprette når de får dødsmeldingen fra skifteretten (?). For alt jeg vet kan det være for å sikre at ikke bare en av de etterlatte tar alt og emigrerer til Shanghai eller noe sånt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
heimføing
|
![]() Sv: Visste du at...?Takk for svar. I mitt tilfelle sendte jeg inn skifteattest og fullmakter fra søsknene mine, og fikk alt overført til meg - på en konto jeg opprettet for mamma sitt etterlatte. Tilbød søsken å ha innsyn i kontoen, men de syntes info underveis var nok. Jeg laget delt mappe på min googledisk med alt av regninger, kontoutskrifter, regnskap etc for dødsboet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Visste du at...?I går fant jeg ut at det finnes egne nettsider der man kan finne folk over hele verden som vil lære et nytt språk, og lære bort sitt morsmål, og vil ha noen å snakke med. Så nå har jeg blitt kjent med Fabio fra Roma.
![]() |
#5 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Visste du at...?
![]() |
#6 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Visste du at...?Det er ikke han du sikkert tenker på.
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Visste du at...? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Visste du at...?Har jo sett bilde av fyren.
![]() |
#10 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Visste du at...?Fabio forsvant litt, men nå har jeg blitt kjent med Fransesco som er fysioterapeut, og Misty fra USA som lærer norsk. Det er veldig gøy!
![]() |
|
|