Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Visste du at ...?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-11-24, 18:54   #1
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Visste du at...?

Men hva er en dødsbokonto?
Gjorde opp (et veldig enkelt) dødsbo for et år siden, har aldri hørt om dødsbokonto.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-24, 17:15   #2
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Dødsbokontoen er en konto banken ser ut til å opprette når de får dødsmeldingen fra skifteretten (?). For alt jeg vet kan det være for å sikre at ikke bare en av de etterlatte tar alt og emigrerer til Shanghai eller noe sånt.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-24, 12:07   #3
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk for svar. I mitt tilfelle sendte jeg inn skifteattest og fullmakter fra søsknene mine, og fikk alt overført til meg - på en konto jeg opprettet for mamma sitt etterlatte. Tilbød søsken å ha innsyn i kontoen, men de syntes info underveis var nok. Jeg laget delt mappe på min googledisk med alt av regninger, kontoutskrifter, regnskap etc for dødsboet.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-24, 22:43   #4
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

I går fant jeg ut at det finnes egne nettsider der man kan finne folk over hele verden som vil lære et nytt språk, og lære bort sitt morsmål, og vil ha noen å snakke med. Så nå har jeg blitt kjent med Fabio fra Roma.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-24, 13:12   #5
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

I går fant jeg ut at det finnes egne nettsider der man kan finne folk over hele verden som vil lære et nytt språk, og lære bort sitt morsmål, og vil ha noen å snakke med. Så nå har jeg blitt kjent med Fabio fra Roma.

Gammel 22-11-24, 17:13   #6
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Det er ikke han du sikkert tenker på.

Gammel 22-11-24, 17:22   #7
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Det er ikke han du sikkert tenker på.

Er du sikker på det?

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-24, 17:28   #8
Isprinsessen
Bør lage seg en tittel selv

Isprinsessen sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-24, 17:32   #9
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Standard

Har jo sett bilde av fyren.

Gammel 29-11-24, 14:04   #10
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Standard

Fabio forsvant litt, men nå har jeg blitt kjent med Fransesco som er fysioterapeut, og Misty fra USA som lærer norsk. Det er veldig gøy!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:56.