|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Dårlig service på GardermoenDu klager. Sutrer. Uff, jeg har vært TO uker utenlands og det er så ille når jeg kommer hjem.
![]() |
#22 |
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dårlig service på Gardermoen
Sas Radisson. Rett ut døren fra ankomst.
![]() |
#23 |
29 år
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Dårlig service på GardermoenJo mer opplyst jeg blir i denne tråden jo mindre ser jeg problemet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Dårlig service på GardermoenNå må jeg forsvare Kisha litt. For å være ærlig tror jeg at jeg hadde vært på stadiet "legg ungen (og mannen) foran hjulet på handicap-gocart i fart" hvis jeg hadde vært på reisefot fra kl 0330 om natten.
![]() |
![]() |
#25 |
Utenlands
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dårlig service på GardermoenSikkerhetskontrollen på Gardermoen er veldig streng i forold til andre steder. Det er ikke flyselskapet som avgjør om du får ha vognen med deg eller ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dårlig service på Gardermoen
Det varierer fra flyplass til flyplass og er ikke noe norsk fenomen. Synes allikevel det var rart at du ikke fikk ha med vogna til gaten dersom den er av reisetrille-størrelse. Var den merket med bagasjelapp da? Dersom den IKKE var det, så var det ikke så rart at du ikke fikk lov....
![]() |
|
|