Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Rimelige og gode vinglass

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-07-24, 07:25   #21
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rimelige og gode vinglass

Takk, alle!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-24, 07:42   #22
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Det er mange som tilbyr billige og gode vinglass som den Pøblis linker til fra IKEA. Veldig greit med den størrelsen sommelieren kaller smaksglass, passer til alt. Et litt større hvitvinsglass.

Gammel 20-07-24, 08:25   #23
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Odyssé-serien fra Hadeland er ofte på halv pris. De kar knusegaranti i tillegg. Om fu knuser et glass kan du få nytt ved å ta med deg stetten.

+1 på disse.
Jeg elsker knusegarantien, og slik holder man antallet konstant uten å måtte kjøpe nye.

Gammel 20-07-24, 11:13   #24
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Hadeland glassene, 6 pk allround 56 cl til kun 649,- det er god pris.
https://www.cg.no/odysse-allround-56cl-6-pack

Gammel 20-07-24, 12:00   #25
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

+1 på disse.
Jeg elsker knusegarantien, og slik holder man antallet konstant uten å måtte kjøpe nye.

+2, elsker mine, og elsker knusegarantien. Hilsen kløne Jeg tar mine i oppvaskmaskinen.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-24, 13:46   #26
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg traff en gang en dame som malte på glass på et glassverk i Sverige. Privat, og som gave til venner osv, så kjøpte hun glass på IKEA (og malte på dem). Hun syntes de var helt ok å bruke til hverdags.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-24, 19:19   #27
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Forskjellen er ofte formen på klokken, og ikke minst tykkelsen på glasset. Dyrere glass er laget for å få frem duften, og drikkeopplevelsen er en helt annen på tynne glass.

Men man må jo selvsagt ha interessen for det. Min erfaring er at man blir veldig raskt spoiled på glass, hvis man først starter. Men mannen min bryr seg fortsatt ikke, feks.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-24, 19:32   #28
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Det jeg ikke liker generelt med glass er at de er tykke å drikke av. :sær:

Gammel 20-07-24, 20:12   #29
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Det jeg ikke liker generelt med glass er at de er tykke å drikke av. :sær:

Ikke jeg heller. Men heller ikke altfor tynne. Og så må klokken være god.

Gammel 20-07-24, 20:14   #30
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Ikke jeg heller. Men heller ikke altfor tynne. Og så må klokken være god.

De dyre glassene våre er tynne, men klokken er helt feil, og dessuten er stetten så høy at det er umulig å ha dem i oppvaskmaskinen. I såfall må vi sette dem nederst sammen med tallerknene, og det er upraktisk i hverdagen. De blir nesten aldri brukt.

Gammel 21-07-24, 16:39   #31
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En av grunnene til at mannen min ikke gidder å bruke våre dyre Zalto burgundglass.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-24, 17:16   #32
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

En av grunnene til at mannen min ikke gidder å bruke våre dyre Zalto burgundglass.

Vi har dyre hvit burgundglass fra Riedler. De gir meg så mye glede at de er verdt hver eneste krone.

De glassene fra Zalto har jeg fått vin i på Territoriet, og har ønsket meg dem siden.

(Og så har jeg fått både riesling og champagneglass av dyrt merke. Så jeg har egentlig ikke noe å gjøre i en tråd om billige vinglass.)

Gammel 26-07-24, 14:27   #33
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har noen pakker med rød- og hvitvinsglass fra Ikea som brukes til fest.
Ellers har jeg noen fra Riedel (?) og Orrefors (Difference) som brukes når promillen ikke blir så høy at jeg knuser dem. Klok av skade, det der - man brukes ikke de dyreste krystallglassene på nach etter utdrikkingslag.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:04.