|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hvilken matkasse?Vi har matkasse sånn cirka 4–5 ganger i året, og har de siste årene brukt Hello Fresh. Vi har vært veldig fornøyd med råvarene, i motsetning til da vi brukte Adams og måtte klage på råtne grønnsaker nesten hver eneste gang.
![]() |
#23 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken matkasse?Vi har prøvd Adams og Hello Fresh, og syns HF vinner med god margin! Det var en periode det var tull med at det mangla ting i posene, men siste året eller to har alt vært på G. Vi har ca 2 kasser i måneden.
![]() |
#24 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hvilken matkasse?
Meny har også det i appen, tenkte se hva som fantes der. Ramlet ned i et lite hull, riktignok, men har fått shoppet en haug med varer for neste uke for levering på døren mens jeg er på hjemmekontor.
![]() |
#25 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hvilken matkasse?Hos oss fikk Adams matkasse tilnavnet Adams dritkasse. Hello fresh liker jeg godt fordi vi får den mengden krydder vi trenger og ikke et helt glass hver gang. Etter å ha hatt hodt levert i en periode hadde vi 5 glass gurkemeie og to glass einebær.
![]() |
#26 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken matkasse?Vi foretrekker Hello Fresh, vi liker at alt kommer ferdig pakket. Vi har ikke hatt det siden før jul, men starter opp litt igjen denne uka. Vi sluttet mest fordi vi ble litt lei maten. Nå skal vi bare ha to middager annen hver uke hadde vi tenkt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvilken matkasse?Jeg har brukt den oppskriftsfunksjonen på Oda. Det har jeg så langt vært fornøyd med, masse gode tips og oppskrifter jeg ikke hadde kommer på selv.
![]() |
#28 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvilken matkasse?Jeg er bare middels fornøyd med Oda-oppskriftene. Jeg synes ofte at de inneholder veldig lite grønnsaker, og at de er litt smakløse. Jeg bruker dem ofte som utgangspunkt, men de krever mer av meg enn det vi får fra GodtLevert.
![]() |
![]() |
#29 |
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Hvilken matkasse?Vi har ekspress-kasse fra Adams 4 dg pr uke og er godt fornøyd. Går virkelig kjapt å få maten på bordet, gode, enkle oppskrifter og god nok variasjon til hverdags. Uendelig mye bedre enn vi klarer selv. Gode råvarer, kortreiste. Litt mye emballasje og plast, men med mye ferdigkuttet må det jo nesten bli en del.
![]() |
Emneord |
matkasse |
|
|