Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Vis meg en fin pendellampe til over spisebord

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-08-24, 12:10   #21
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg en fin pendellampe til over spisebord

Den har et siffer mer enn jeg er villig til å betale og så passer den ikke inn i stua mi. Men den er absolutt flott hos de som har stilen.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-24, 13:38   #22
Fjols
Bør lage seg en tittel selv

Fjols sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Vi har denne over spisebordet, og jeg elsker den.
https://royaldesign.no/flowerpot-vp7-pendel?p=229568

Fjols er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-24, 15:01   #23
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Jeg er veldig fornøyd med denne: https://www.lampehuset.no/lamper/tak...nova-life-sort

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-24, 21:01   #24
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Den har vi hatt, til den ble ødelagt. Nydelig lampe, men et helvete å rengjøre. Fetteren min har frendekes traumer etter at han demonterte hele lampa mi og vasker hver eneste kule

Jepp, jeg drar av alle kulene og legger de i såpevann. Har bare skjedd to ganger på 10 år.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-24, 21:14   #25
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har bestilt denne, tror den kommer til å passe inn i min rote-stil.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_4212.jpg (9,7 KB, 100 visninger)
Gammel 16-08-24, 21:45   #26
Høns
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2009
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

https://royaldesign.no/serene-anhengslampeVi har to av denne lampen fra Hubush. Gi et nydelig lys.

Har ph5 i lilla over det andre spisebordet.

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-24, 22:33   #27
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Jeg er veldig fornøyd med denne: https://www.lampehuset.no/lamper/tak...nova-life-sort

Den lampa var virkelig rålekker!

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-24, 22:46   #28
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Fin!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-24, 23:31   #29
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Kul lampe! Den passer ikke inn her, men tror den blir veldig bra over det bordet hos deg.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-24, 23:53   #30
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Liker denne, tror jeg, i en av de lysere fargene.
https://royaldesign.no/octo-4240-taklampe?p=150181

Gammel 17-08-24, 16:26   #31
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Høns, her.

Har ph5 i lilla over det andre spisebordet.

Det ble ph5 i modern white. Mannen likte ikke noen av mine forslag (Che vi var på Værnes eletrisk), og ett av hans forslag syntes jeg var for mørk, men denne kunne vi enes om (farge var uaktuelt for ham). Må få prøvehengt den opp i løpet av helgen, for vi kan ombestemme oss frem til onsdag.

https://royaldesign.no/ph-5-pendel?p...B&gclsrc=aw.ds

Sist redigert av Karamell : 17-08-24 kl 23:37.
Gammel 17-08-24, 20:19   #32
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Standard

Fin lampe!

Gammel 17-08-24, 21:51   #33
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Takk, det er jo en klassiker så da håper vi at vi ikke går lei.

Gammel 17-08-24, 23:17   #34
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Veldig fin lampe!

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-24, 01:39   #35
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjempefin lampe.

Gammel 18-08-24, 09:42   #36
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Kjempefin!

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-24, 13:05   #37
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Takk, takk!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:32.