|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Myk og varm parkas<jeg endte med denne. Det ble kaldere før jeg rakk å bestille, så da ble det dun på meg. Kjøpte sort, den er veldig varm og myk og deilig.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Myk og varm parkasDen var kjempefin! Og god pris! Hm, kanskje jeg kjøpte feil nå? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Myk og varm parkasDen du kjøpte er lengre da, og det kan være en fordel i vinden vi har så mye av her i området.
|
|
|
#4 |
|
lettere utlada
|
Sv: Myk og varm parkasJeg har noe lignende dette http://https://ravikna.com/products/...BoCQ8IQAvD_BwE men min er litt lenger. Det er pels (fake selvsagt) i øvre del av jakken og hetten. Den er helt fantastisk god.
|
|
|
#5 |
|
Kontrollfrik
Sv: Myk og varm parkasJeg har fått parkasen min, og dæven, den er lang! |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Myk og varm parkasDet er litt å venne seg til. Første dagen fikk jeg den innpå møkkete bil og sveipet den over et vannglass som gikk i tusen knas først i et kundemøte.
|
|
|
|
#7 |
|
Kontrollfrik
Sv: Myk og varm parkas
|