|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Challenge eller galskap? Lage forskjellig middag hver dag ett helt år?
Jepp |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Challenge eller galskap? Lage forskjellig middag hver dag ett helt år?Jeg tror at skal det være gjennomførbart, må man nesten starte nå med å samle oppskrifter og lage en liste over 365 middager man kan velge mellom.
![]() |
![]() |
#24 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Challenge eller galskap? Lage forskjellig middag hver dag ett helt år?Galskap med mindre man gjør som Serafin foreslår og knapt nok da. Første utfordring er å finne ut hva som definerer forskjellige middager og hvor grensen for "kopiering" går. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
can-jur
|
![]() Sv: Challenge eller galskap? Lage forskjellig middag hver dag ett helt år?Det er jo kjempe gøy!
![]() |
![]() |
#26 |
trenger lading
|
![]() Sv: Challenge eller galskap? Lage forskjellig middag hver dag ett helt år?Er visst en bok som heter "365 middager på en halvtime".
![]() |
#27 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Challenge eller galskap? Lage forskjellig middag hver dag ett helt år?Hadde ikke funket her, så jeg ville sagt galskap.
![]() |
#28 |
Er frisk!
|
![]() Sv: Challenge eller galskap? Lage forskjellig middag hver dag ett helt år?Livet mitt er for kort til å ikke spise det beste jeg vet mer enn en gang i året. Og dagene er altfor travle til å lage middag etter oppskrift, jeg må kunne dem utenat i hodet.
![]() |
#29 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Challenge eller galskap? Lage forskjellig middag hver dag ett helt år?Vi lever faktisk sånn nesten hvert år, jeg vil anslå at over 80 % av det vi lager er noe nytt som vi ikke har laget før. Vi prøver nye oppskrifter, eksperimenterer og varierer etter fantasi, lyst og behov og innhold i kjøleskapet. Jeg har kokebøker, finner oppskrifter på nett, spør ChatGPT om ideer etc. Såklart har vi noen favoritter som går igjen, men det er virkelig svært, svært lite. Men jeg forutsetter at f.eks. pizza er lov flere ganger (bare man varierer fyllet) etc. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Challenge eller galskap? Lage forskjellig middag hver dag ett helt år?
Jeg er ganske nært denne. Bortsett fra at ungene ikke bor med oss lenger, det hjelper masse. Og at vi egentlig ofte spiser ute eller henter middag hjem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Challenge eller galskap? Lage forskjellig middag hver dag ett helt år?Galskap
![]() |
#32 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Challenge eller galskap? Lage forskjellig middag hver dag ett helt år?Jeg hadde klikka på dag fire. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Slim på hovednerven
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Challenge eller galskap? Lage forskjellig middag hver dag ett helt år?Spennende prosjekt, bare å ønske lykke til! |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Challenge eller galskap? Lage forskjellig middag hver dag ett helt år?Ikke galskap, men en artig utfordring synes jeg.
![]() |
#35 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Challenge eller galskap? Lage forskjellig middag hver dag ett helt år?Så gøy prosjekt! Jeg tror ikke jeg hadde fått det til i en hektisk hverdag, men syns dere skal gjøre det så jeg kan følge med!
![]() |
#36 |
|
![]() Sv: Challenge eller galskap? Lage forskjellig middag hver dag ett helt år?Dette er jeg nesten frista til å gjøre sjøl. Men mannen min lager 99,9% av alle middager, og jeg får ham neppe med meg.
![]() |
![]() |
#37 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Challenge eller galskap? Lage forskjellig middag hver dag ett helt år?Jeg skrev jo at jeg syntes det var spennende og artig, men da ment jeg for HI
![]() |
#38 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Challenge eller galskap? Lage forskjellig middag hver dag ett helt år?Takk for alle innspill! Hvis det skal være gjennomførbart bør vi nok først legge inn alle helligdager og faste måltider som MÅ være på juleaften og lignende.
![]() |
#39 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Challenge eller galskap? Lage forskjellig middag hver dag ett helt år?Hvis det blir insta-konto må du dele den her! |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Klare sjøl
Hvor: Oslo
Litt det samme her.
![]() |
|
|