|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
I mål
|
Sv: Hva handler man på LIDL?Jeg har vært der, men gikk tomhendt ut. Har ingen snobbe-problemer med at den ikke er så lekkert rigget opp - Rema er ikke mye bedre - men har ikke lyst på noe av det de har bare der. Synes det stort sett ser ut som fete og søte utenlandsprodukter som ikke frister. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva handler man på LIDL?
Joda. Men det er en eller to ting om gangen. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Glamorøs
|
Jeg også. Ble skikkelig skuffet, det var rett før jul og jeg hadde fått reklamebrosjyre i posten. Tenkte jeg skulle finne masse klistremerker og fargestifter og slikt til kalenderen, men neida. Den var som en litt dårlig, liten dagligvare. Men de har altså rettferdig økosjokkis. Som er veldig god.
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Jo, de har de samme varene over alt tror jeg, men det er vel kampanjer, så bare en kort periode. |
|
|
|
#8 |
|
Glamorøs
|
Nei, det stemmer ikke. Vi får brosjyrer med bilder av kjempeutvalg av både klær, leker, hagegreier og alt mulig annet, men den på Grønland har altså bare matvarer og er ganske liten.
|
|
|
#9 |
|
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva handler man på LIDL?Jeg kjører forbid Lidl hver dag, men har enda ikke funnet lysten til å gå innom. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
HATER Bergen by
Medlem siden: Aug 2007
![]() |
Sv: Hva handler man på LIDL?Vi handler ikke på Lidl. :bidrar: |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva handler man på LIDL?Kjøpt en del non food varer der. Mye der som ikke er så godt vil jeg si, men enkelte ting er godt også. Vanskelig å ukeshandle. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva handler man på LIDL?LIDL er litt annerledes enn en vanlig Rimi eller Rema. De hadde i utgangspunktet ikke de norske matvarene, så det var litt fremmed å handle der i starten - for man finner ikke de gode, gamle tingene. Vi måtte derfor prøve oss fram - noen ting var veldig bra og billig, andre ting var helt håpløse. Og man må nok innom en annen matbutikk i tillegg - jeg får i allfall ikke til å handle alt på LIDL. |
|
|
|
![]() |
|
|