|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#23 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva ønsker du deg til jul?Ny parfyme (min er snart tom og finnes ikke mer
![]() |
#24 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva ønsker du deg til jul?Jeg ønsker meg alt for dyre ting. Fjällräven expedition long parka, Apple watch, ny telefon og som alltid middag på restaurant eller reise. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Hva ønsker du deg til jul?Ingenting, bare sånt som er altfor dyrt. I tillegg har jeg rund dag rett etter jul. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hva ønsker du deg til jul?Jeg lurer på om jeg ønsker meg en Auk mini.
![]() |
#27 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Hva ønsker du deg til jul?Jeg har en del bøker på ønskelisten. Og pepperkvern og ymse kroppspleieprodukter.
![]() |
![]() |
#28 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hva ønsker du deg til jul?Iittala kastehelmi-ting i fargene røsslyng, tranebær og smaragd. De er så vakre!
![]() |
#29 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Hva ønsker du deg til jul?Gavekort på bokhandel så jeg kan laste ned nye lydbøker. Tar en liten evighet før de kommer på Storytel, så det hadde vært fint å lese noe ferskt for en gangs skyld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Svada
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva ønsker du deg til jul?Auk, vevde kjøkkenhåndklær og løpere, silkesjal til bunad.
![]() |
#32 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hva ønsker du deg til jul?Sånn til fellesen ønsker jeg oss ny stekepanne, fine skjærefjøler i tre til grønnsaker og frukt og nå etter tråden her også matpapir i bivoks. Sikkert ogå egentlig hvitvisvinglass for vi har ikke så mange, men svært sjelden vi har så mange gjester på hvitvin ...
Guttene 02 og 05. On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier. Sist redigert av Karamell : 25-11-24 kl 18:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hva ønsker du deg til jul?Og nå har jeg hostet opp noe ønsker til min mor.
![]() |
#34 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Hva ønsker du deg til jul?Lite. Vi er en liten familie, og når jeg er den eldste, og dessuten singel, er det ingen å få dyre gaver fra. Bruker å snappe småønsker til ungene, men de er jo ikke etablert og det er uaktuelt å ønske noe fra dem som koster mer enn maks et par hundrelapper.
![]() |
#35 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hva ønsker du deg til jul?Jeg ønsker meg Ugg Tasman tøfler (for dyre til å kjøpe selv) og en parfyme fra Byredo Bal d´Afrique (skulle kjøpe på taxfree, men de hadde den ikke så jeg kjøpte en annen som jeg strengt tatt burde bruke, men...). I tillegg skal vi på en førjulstur og da pleier vi å gå i butikker og finne ting som blir mine julegaver (skåler, lysestaker, dilldall, klær etc. som mannen ikke klarer å kjøpe selv). Ny telefon hadde også vært fint, men den jeg har, er jo ikke ødelagt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Hva ønsker du deg til jul?Pleier egentlig ikke å ønske meg noe annet enn praktiske ting til huset, så i år ønsker vi oss nytt dusjbatteri på det ene badet der det er noe galt med temperaturdelen, på den andre siden er det veldig økonomisk når ungen dusjer kortere enn vanlig fordi tempen ikke går an å sku opp over barnesikring.
![]() |
#37 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Hva ønsker du deg til jul?Ingenting. Til de få som må kjøpe ting til meg ønsker jeg the, hjemmelaget mat eller snacks, og sjokolade fra Jentene på tunet.
![]() |
#38 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() Sv: Hva ønsker du deg til jul?Dyson Airwrap
![]() |
#39 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Hva ønsker du deg til jul?Noe som åpenbart ikke er så lett å få tak i. Gammeldags glitter til juletreet med farge. Mine foreldre hadde det. Vi har vel et. Rød kjerne og sølv rundt. Mine foreldre hadde med grønn også i alle fall. Men vi snakker sikkert 70 og 80 tallet.
![]() |
#40 |
🎈
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Hva ønsker du deg til jul?Jeg ønsker meg ansiktskrem fra Rituals, Gold silky drops hårolje (elsker den!) og L’Occitane Almond Shower Oil. Også har jeg ønsket meg maskemarkører og maskestoppere.
![]() |
|
|