|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Protonterapeut
|
Sv: VinterdressvalgVi har samme dress som perper, men jeg synes de er store i størrelsen. Vi har både 92 og 98, og poden på 3 har fortsatt god plass i den i str. 92.
|
|
|
#22 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: VinterdressvalgSe www.xxl.no
|
|
|
#23 |
|
Tåler regn
|
Sv: Vinterdressvalg
Jeg synes av en eller annen grunn at vårdressen ikke er så stor i str, men at vinterdressen er romslig:klørmegihodet: |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Går stille i dørene
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vinterdressvalgperper: Er det bilde av årets eller fjorårets dress? |
|
|
|
|
|
#25 |
|
På flyttefot.
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: VinterdressvalgJeg har vært kjempefornøyd med Reima, men nå har jeg tenkt å teste ut en bevernylondress fra HM som ekstradress. Bestilt på nett for 398,-
|
|
|
|
#26 |
|
Tåler regn
|
Sv: Vinterdressvalg
Vår og vinterdressen kjøpte jeg til full pris i april. Fikk kjøpt en til vårdress i forrige uke til 30% avslag. Vårdressen kostet 399,- vinterdressen kostet 499,- Dette var full pris. Kan hende de har fått nye dresser nå, det vet jeg ikke. Men Reflex sine dresser er supre. De er ikke fullt så vantette som Reima, men det mangler ikke mye. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: VinterdressvalgJeg har kjøpt en blå vinterdress fra Reflex til min 2 åring. I fjor hadde jeg Reima Tec, og jeg tror kanskje den passer i år også, hvertfall i begynnelsen av sesongen. |
|
|
|
![]() |
|
|