|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Banner du?Jeg banner en del. Har skjerpet meg etter at jag ble mamma, og det går stort sett greit. Særlig etter at storebror begynte å rope f*** ved juletider i fjor. Men når jeg blir sinna på sambo, kommer det gjerne noen mindre pene ord, ja.
![]() |
#3 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Banner du?Jeg må legge til at jeg egentlig reagerer veldig negativt på banning. Jeg er vokst opp i et miljø hvor banning ikke var akseptabelt (men ikke et kristent miljø). Mine foreldre reagerer veldig negativt på banning, likeså mannen min, og han er humanetiker, så dette henger ikke alltid sammen med religion. Det dummeste jeg desidert har hørt sagt, er en klsssekamerats utsagn i 9. klasse: Eg e ikkje kristen, så eg banne så møje eg vil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Frøken
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Banner du?
Ja, i mine ører er det banning.
![]() |
#5 |
Sliter med tastaturet
Veldig grovt er det vel ikke, men jeg er ikke stolt av at jeg har hørt 2-åringen min si det, for å si det sånn. Jeg synes derimot ikke det gjør noe at hun sier "himmel og hav". Det er jo en god målestokk på hva som er banning og ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Skriv og skriv og skriv
Hvor: Det meste er nord
![]() Sv: Banner du?Jepp. Og jeg har innovertiss.
![]() |
#7 |
Frøken
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg også, men ikke når det er barn tilstede. Banner helst hvis jeg slår meg, sparker borti ting for eksempel. Det hjelper nemlig mot vondtene
![]() |
#9 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() Sv: Banner du?Behersker meg når ungene er i nærheten, og det er jeg flink til, men jeg kan banne, ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
kamerat
|
![]() Sv: Banner du?Jeg banner litt. Mest adrenalinbanning (slå tærne, miste noe som absolutt ikke bør mistes, dyp frustrasjon), men det slenger vel noen faen og jævlig ellers også. Grov banning forekommer stort sett bare når jeg sykler i Oslo-trafikken.
![]() |
#11 |
Borte
|
![]() Sv: Banner du?Jada, jeg banner. Dårlig med ordforrådet her i gården. Mest når jeg er sint, men også som en del av dagligtalen.
![]() |
#12 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Banner du?Jeg banner.
![]() |
![]() |
#14 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Banner du?Nei, jeg banner ikke og har aldri gjort det. Ikke noen spesiell grunn eller et bevisst valg en gang.
![]() |
#15 |
Erfaren
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Banner du?Jeg banner, ikke så mye . Men viss jeg slår meg eller sparker lilletåa borti noe ,for det er j..... vondt
![]() |
#16 |
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Banner du?Jeg banner ikke. (og grøsser når andre gjør det) |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Banner du?Jeg banner innimellom ja, men prøver å skjerpe meg for at ikke LilleVenn skal ta etter. 'Faen i helvete' er vel det groveste tenker jeg... |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Aktiv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Banner du?Nei, jeg tror ikke det. *surrehue* Jeg prøver iallefall å la være. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Banner du?Jeg bannet mye(og da mener jeg skikkelig nordnorsk banning) helt til jeg var 17-18, da slutta jeg. Nå kan det vel hende at det kan komme en glose dersom jeg slår meg, men det er veldig sjelden. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|