|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Er du på Hudd?Jeg ga meg på twitter da det ble X, og nå prøver jeg Bluesky, og syns det virker ok.
![]() |
![]() |
#23 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Er du på Hudd?Nå er jeg også på Hudd. Forferdelig navn, bare. Hvorfor "Hudd"?? Telefonen min retter det til "Huff". Det hadde vært morsommere. Er veldig norsk ord for en norsk app. Og så kunne man bruke appen til å "huffe"! Mye av det på sosiale medier uansett.
![]() |
#25 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du på Hudd?Ja, det tenkte jeg også. Siden du får opp kart med nabolaget ditt, og hvem som er med, er det sikkert en fornorsking av det engelske 'hood.
![]() |
#27 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Er du på Hudd?Har også tenkt på det som "hudden" - som i neighborhood.
![]() |
![]() |
#28 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Er du på Hudd?
Ikke sant! Hele sammenblandingen av engelsk ord med norsk uttale/norsk fotballklubb med engelsk stavemåte er veldig forvirrende!
![]() |
#32 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Er du på Hudd?jeg har alltid uttalt det hudd rett frem, med u, i hodet mitt, og tenkt en norsk variant av hood, men jeg er ikke der, og har ikke umiddelbare planer om å komme meg dit heller.
![]() |
#37 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Er du på Hudd?Min er normal, kartet viser Steinberget.
![]() |
#38 |
koko
|
![]() Sv: Er du på Hudd?I går kveld hadde eg også tomt kart og Rodeløkka. I dag er eg tilbake heime her og det er veldig mange fleire brukarar som viser, riktignok stort sett anonyme.
![]() |
#39 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Er du på Hudd?Jeg bruker Messenger en del i familiesammenheng, men det er også et Metaprodukt (?), så jeg vet ikke hva vi ender med. Helten og jeg bør ta en prat med avkommet og deres partnere. Hudd eller noe annet mindre USAsk hadde vært å foretrekke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Er du på Hudd?Messenger er jo det Chatten til FB ble døpt om til for herrens antall år siden, og seponert delvis ut, så ja, i høyeste grad Meta.
![]() |
|
|