Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Vaske vinduer i minusgrader?

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-25, 13:16   #21
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vaske vinduer i minusgrader?

Jeg tror det er ganske vanlig å fikse utsikten fra vinduene, som i at det er lettskyet vær ute uansett. Utsikten ellers blir ikke endret. Da spiller det sikkert ikke så stor rolle om vinduene er skitne.

Gammel 19-02-25, 09:56   #22
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi hadde jo visning i fjor og jeg er enig i at å rydde bort er mye stress. Jeg synes jo også absolutt alt av styling er stress. Når det er sagt; jeg har skjønt at den "hotell-trenden" også er noe omdiskutert blant meglere. Jeg lurte feks på om vi burde dekke bord etc, og megleren vi hadde sa at han syntes det var helt dumt og unødvendig. Det er ingen som tror at du er i ferd med å spise middag på bildene uansett, eller ta et glass vin. Han påpekte også at en bolle med sitroner feks også er helt virkelighetsfjernt, for hvem har vel det?

Håper på raske og greie salg for både Input og Xian. Jeg kjenner også jeg er litt nysgjerrig på hvor dere havnet, Input .

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-25, 10:13   #23
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi hadde en bolle med sitroner, men det var bare fordi vi faktisk hadde det. Jeg hadde egentlig tenkt å putte dem i en skuff, men fotografen ville ha dem. Vi hadde et brød liggende på kjøkkenbenken også, og en oppslått kokebok. Jeg synes det ser helt teit ut, men vi gjorde som vi fikk beskjed om... Vi gadd ikke å dekke bord, men satt en vase med blomster og et lys på bordet.

Jeg nektet å sette et brett med kaffekopp på senga da, det synes jeg er urteit. Der vi kjøpte har selgerne flyttet fra, og megleren hadde to visninger. Og kaffekoppen med kaffe sto på senga urørt mellom visningene, så da vi var der på den siste, sto det en kopp med muggen kaffe på senga.

Fotografen som var her var veldig enig med meg ang. kaffe på senga. Og hun sa at hun ikke gidder å ta sånne meningsløse detaljbilder, som for eksempel av sitronene. Så hun var egentlig en veldig god match med oss, håper bare hun er det med potensielle kjøpere også.

Jeg kan sende deg Finn-lenke på pm, Apan.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-25, 10:24   #24
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Vi hadde en bolle med sitroner, men det var bare fordi vi faktisk hadde det. Jeg hadde egentlig tenkt å putte dem i en skuff, men fotografen ville ha dem. Vi hadde et brød liggende på kjøkkenbenken også, og en oppslått kokebok. Jeg synes det ser helt teit ut, men vi gjorde som vi fikk beskjed om... Vi gadd ikke å dekke bord, men satt en vase med blomster og et lys på bordet.

Jeg nektet å sette et brett med kaffekopp på senga da, det synes jeg er urteit. Der vi kjøpte har selgerne flyttet fra, og megleren hadde to visninger. Og kaffekoppen med kaffe sto på senga urørt mellom visningene, så da vi var der på den siste, sto det en kopp med muggen kaffe på senga.

Fotografen som var her var veldig enig med meg ang. kaffe på senga. Og hun sa at hun ikke gidder å ta sånne meningsløse detaljbilder, som for eksempel av sitronene. Så hun var egentlig en veldig god match med oss, håper bare hun er det med potensielle kjøpere også.

Jeg kan sende deg Finn-lenke på pm, Apan.

Takk!
Jeg tror ikke sitronene ØDELEGGER noe altså, men jeg støtter prinsippet rundt at man ikke skal arrangere ting bare for å arrangere ting. Som jeg oppfatter at både du og deres fotograf er enig i, Input. Ref brett på senga etc. Jeg hev fram noen druer og jordbær. Ikke at det ser sånn ut hos oss i fruktbollen til vanlig altså. For å si det mildt.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-25, 14:07   #25
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Da vi stylet til visning er eneste gang jeg har kjøpt epler etter farge. Vi skulle ha grønne på kjøkkenet og røde i stua.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:40.