|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vaske vinduer i minusgrader?Jeg tror det er ganske vanlig å fikse utsikten fra vinduene, som i at det er lettskyet vær ute uansett. Utsikten ellers blir ikke endret. Da spiller det sikkert ikke så stor rolle om vinduene er skitne.
![]() |
#22 |
I mål
|
![]() Sv: Vaske vinduer i minusgrader?Vi hadde jo visning i fjor og jeg er enig i at å rydde bort er mye stress. Jeg synes jo også absolutt alt av styling er stress. Når det er sagt; jeg har skjønt at den "hotell-trenden" også er noe omdiskutert blant meglere. Jeg lurte feks på om vi burde dekke bord etc, og megleren vi hadde sa at han syntes det var helt dumt og unødvendig. Det er ingen som tror at du er i ferd med å spise middag på bildene uansett, eller ta et glass vin. Han påpekte også at en bolle med sitroner feks også er helt virkelighetsfjernt, for hvem har vel det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Vaske vinduer i minusgrader?Vi hadde en bolle med sitroner, men det var bare fordi vi faktisk hadde det. Jeg hadde egentlig tenkt å putte dem i en skuff, men fotografen ville ha dem. Vi hadde et brød liggende på kjøkkenbenken også, og en oppslått kokebok. Jeg synes det ser helt teit ut, men vi gjorde som vi fikk beskjed om...
![]() |
![]() |
#24 |
I mål
|
![]() Sv: Vaske vinduer i minusgrader?
Takk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vaske vinduer i minusgrader?Da vi stylet til visning er eneste gang jeg har kjøpt epler etter farge. Vi skulle ha grønne på kjøkkenet og røde i stua.
![]() |
|
|