|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Har du bestemt deg? | |||
| Selvsagt, jeg skal stemme RV |
|
3 | 2,24% |
| Selvsagt, jeg skal stemme SV |
|
29 | 21,64% |
| Selvsagt, jeg skal stemme AP |
|
27 | 20,15% |
| Selvsagt, jeg skal stemme V |
|
13 | 9,70% |
| Selvsagt, jeg skal stemme SP |
|
3 | 2,24% |
| Selvsagt, jeg skal stemme Krf |
|
2 | 1,49% |
| Selvsagt, jeg skal stemme H |
|
19 | 14,18% |
| Selvsagt, jeg skal stemme Frp |
|
5 | 3,73% |
| Jeg skal stemme annet parti enn nevnte over |
|
1 | 0,75% |
| Nei, jeg tviler fortsatt jeg.... |
|
32 | 23,88% |
| Deltakere: 134. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Permakulturell
|
Sv: Valg 07, har du bestemt deg?
|
|
|
#2 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Valg 07, har du bestemt deg?Nei, jeg har ikke bestemt meg. I vår lille kommune går det mer på person og sak enn parti, og jeg er derfor usikker. Normalt ville jeg stemt Ap, men jeg synes ikke noe om han som står øverst på lista. Det kan derfor hende at det blir RV/SV eller Sp. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Valg 07, har du bestemt deg?vi har samme dilemma Liven, bortsett fra at vi ikke bor i samme kommune da.
|
|
|
#4 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Valg 07, har du bestemt deg?Vi skal stemme mandag. Med at vi er borte på valgdagen.
|
|
|
|
#5 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Valg 07, har du bestemt deg?Det sto mellom SV og AP. Etter å ha samtalt med deres standsståere, faller valget på SV.
|
|
|
#9 |
|
godt brukt
|
Ja om du leste avisen i dag, så er jeg enig i de sakene som ble presentert der. Som Venstre hadde altså. Og hun er visst flink hun damen sier mamma. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Valg 07, har du bestemt deg?Har ikke bestemt meg enda.Må lese litt mer i partiprogrammene.Men det blir blått iallefall |
|
|
|
|
|
#13 |
|
https://www.giblod.no/
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Valg 07, har du bestemt deg?Jeg stemmer selvfølgelig på Høyre. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Valg 07, har du bestemt deg?Jeg er fortsatt i tvil.
|
|
|
#16 |
|
Epikur
|
Sv: Valg 07, har du bestemt deg?Jeg har alltid stemt og skal stemme SV både i byen og bydelen. Men jeg skal slenge et par jeg kjenner fra Ap og RV. Men ikke for mange, for da svekkes min egen liste. Og så skal jeg krysse ved Audun Herning. Og så håper jeg at ingen krysser meg.
|
|
|
#18 |
|
Passiv
|
Sv: Valg 07, har du bestemt deg?SV er det største partiet? |
|
|
|
#19 |
|
Epikur
|
FP er ikke representativt for verden dessverre. Her er alle kledd i Odd Molly, stemmer V eller SV, har høyere utdanning, bærer ungene sine, ammer et par år og lager økomat fra bunnen. For en gjeng!
|
|
|
#20 |
|
intro
|
Jeg kan avsløre at SV ga 10 poeng på FP-testen min - mot 7 til Ap og V, tror jeg.
|
|
![]() |
|
|