|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjøre med mellombrunt hår når det begynner å bli grått?Har du brukt lillashampo? Det er ofte nødvendig for at det ikke skal bli gult.
|
|
|
#22 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Hva gjøre med mellombrunt hår når det begynner å bli grått?Så lenge du er fornøyd, så er vel det riktigst for deg. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva gjøre med mellombrunt hår når det begynner å bli grått?Elise, ja lilla eller blått er brukt nå. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Hva gjøre med mellombrunt hår når det begynner å bli grått?Jeg skulle jo gå over til naturlig grå på det lage håret, men så fikk jeg kreft, klippet av alt, og nå er jeg kort, lys blond med rosa striper. Ikke akkurat det du spurte om
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva gjøre med mellombrunt hår når det begynner å bli grått?fint du fant noe som funket! |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hva gjøre med mellombrunt hår når det begynner å bli grått?Joda, har lest innlegget.
|
|
|
#27 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hva gjøre med mellombrunt hår når det begynner å bli grått?Jeg er mørk blond men tar masse lyse striper slik at det grå ikke synes (så godt). Jeg tar varme blonde striper og en gloss etterpå. Går hver 3. måned og det holder for meg - takk Gud for det er sykt dyrt. Hørte forresten i går at min søster - som har vært frisør - aldri hadde tenkt på at jeg har fått grått hår, så det må være gjort fint. |
|
|
|
![]() |
|
|