Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva gjøre med mellombrunt hår når det begynner å bli grått?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel I går, 18:20   #21
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva gjøre med mellombrunt hår når det begynner å bli grått?

Har du brukt lillashampo? Det er ofte nødvendig for at det ikke skal bli gult.

Jeg har sluttet å stripe og har nå helt tydelig striper og områder av grått hår, lever fint med det. Har inntrykk av at det blir mer og mer vanlig, men det er muligens fordi jeg bare er mer oppmerksom på det etter jeg lot det bli sånn selv.

Gammel I dag, 08:55   #22
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Så lenge du er fornøyd, så er vel det riktigst for deg.
Mitt hår har ikke vært farget eller stripet siden 2007. Mesteparten av hårstråene mine er nå lysegrå, mens noen har blitt hvite. Noen få brune hår henget igjen. Jeg trives med håret mitt.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I dag, 09:42   #23
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Elise, ja lilla eller blått er brukt nå.

Strå, ja, fornøyd nå, men vet ikke om alle leste det innlegget. Jeg skulle ønske det kunne bli litt lysere og skal se om de produktene jeg har kjøpt fungerer til det.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel I dag, 10:30   #24
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 362
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skulle jo gå over til naturlig grå på det lage håret, men så fikk jeg kreft, klippet av alt, og nå er jeg kort, lys blond med rosa striper. Ikke akkurat det du spurte om
Jeg synes lillaprodukter holder det fra å bli gult.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I dag, 10:39   #25
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

fint du fant noe som funket!

men til andre som leser;bare ikke bruk wella shinefinity 8/38 som frisøren - en annen enn min vanlige - bedyret at ville vaskes ut og dessuten at det måtte sitte i ekstra lenge pga mye hår. jeg opplevde håret som grønt etterpå og det må. altså vokses ut, det går slett ikke bort. og jeg som hadde bare 10cm igjen før håret var helt fritt for tidligere farge

men utover det - godt fornøyd med Wella professionals color touch, jeg lar den sitte i 30 min for ønsket effekt på mitt hår (jeg brukte den rødlige da jeg hadde rødt hår #covid og den lilla nå)

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I dag, 15:10   #26
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Joda, har lest innlegget. jeg har ikke opplevd produlter som lysner mørkt hår uten å bleke det.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I dag, 16:53   #27
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er mørk blond men tar masse lyse striper slik at det grå ikke synes (så godt). Jeg tar varme blonde striper og en gloss etterpå. Går hver 3. måned og det holder for meg - takk Gud for det er sykt dyrt. Hørte forresten i går at min søster - som har vært frisør - aldri hadde tenkt på at jeg har fått grått hår, så det må være gjort fint.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:21.