|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
kamerat
|
![]() Sv: Hva ønsker du deg akkurat nå?Jeg plukket fram gitaren min fra skapet sist helg og fant til min begeistring ut at jeg fortsatt kunne bladspille de enkleste klassiske stykkene på det gamle repertoaret mitt selv om jeg ikke har tatt i gitaren på 10 år eller noe, og ikke spilt jevnlig siden før ungene ble født. Så da begynte jeg å ønske meg en gitar til som jeg kan ha i pendlerleiligheten så jeg faktisk realistisk kan øve meg opp igjen. Så da bestilte jeg meg straks en gitar. Den blir levert i dag, så vi kan fortsatt si at jeg ønsker meg den.
![]() |
#23 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hva ønsker du deg akkurat nå?Jeg bestilte en ny Lois fra Vakre Vene i går. Satser på at den passer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva ønsker du deg akkurat nå?Jeg fyller 50 hvert øyeblikk, men klarer ikke å hoste opp et eneste ønske. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Hva ønsker du deg akkurat nå?Akkurat nå ønsker jeg meg mest av alt at datteren får MR og mulig operasjon av ankelen så raskt som mulig. Av materielle ting har jeg lyst på en linbukse (tror det blir en fra Part Two), nye sportsbriller som sitter godt fast på et lite hode, og høye fjellsko.
![]() |
#28 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Hva ønsker du deg akkurat nå?Vesker. Jeg ønsker meg liten og mellomstor skinnveske.
![]() |
#29 |
kamerat
|
![]() Sv: Hva ønsker du deg akkurat nå?Jeg ønsker meg ellers også en solstol til balkongen som kan slås sammen til å bli veldig liten, men også er veldig komfortabel å sitte i.
![]() |
#30 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva ønsker du deg akkurat nå?Jeg ønsker meg ny fiskestang til ørretfiske. Min gamle er for tung så jeg blir sliten av å bruke den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva ønsker du deg akkurat nå?Nye sneakers, for eksempel disse: https://nelly.com/no/produkt/adidas-...g_304869-5b13/
![]() |
#32 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva ønsker du deg akkurat nå?Jeg ønsker meg også en veldig dyr ring, og en dyr veske. Mulig jeg kjøper meg en av delen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva ønsker du deg akkurat nå?Jeg ønsker meg flere utemøbler, vi har egentlig to soner til som skal innredes. Men for noen priser! Også bruker man det 15 minutter når sommeren sveiper innom.
![]() |
#36 |
interlektuell
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva ønsker du deg akkurat nå?En personlig shopper. Trenger nye sko og kontorantrekk, men orker bare ikke butikker og shopping.
![]() |
#37 |
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva ønsker du deg akkurat nå?Det er mulig jeg også ønsker meg en sånn dyr regnponcho fra Johnny Love.
![]() |
#38 |
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva ønsker du deg akkurat nå?Jeg har slanket meg ganske mye, og trenger derfor alt nytt av klær. I tillegg har jeg lyst på en diamant til i allianseringen min som nå er passelig etter å ha vært for liten i noen år.
![]() |
#39 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hva ønsker du deg akkurat nå?Jeg har ønsket meg disse sneakersene fra skechers i noen måneder |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hva ønsker du deg akkurat nå?Jeg har akkurat bestilt og mottatt nokså mye klær, så skal prøve å ikke ønske meg noe! Jeg har kjøpt to dyre shorts, som jeg ser litt kledd ut i, så nå er jeg mer klar for sommerferie som ikke er kun strand. Har også kjøpt fire par nye sko fra Sapatos.
![]() |
|
|